پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع مسکن مهر ۳۵۰ واحدی صومعه سرا با حضورمسئولین استانی، محلی، مردم ساکن در این مجتمع و همکاران شرکت آب و فاضلاب گیلان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شعار سال: پکیج تصفیه فاضلاب مجمتع مسکن مهر ۳۵۰ واحدی صومعه سرا با حضور مسئولین استانی، محلی، مردم ساکن در این مجتمع و همکاران شرکت آب و فاضلاب گیلان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیرضا غیاثی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان در این مراسم گفت: این پیکج با ظرفیت تصفیه فاضلاب به میزان ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز برای جمعیتی معادل ۱۲۰۰ نفر، همزمان با حداث یک واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب، توسط شرکت آب و فاضلاب گیلان طراحی و احداث شده است.

وی، روش تصفیه فاضلاب در در این پکیج را هوادهی گسترده با قابلیت حذف نیتروژن عنوان کرد و افزود: این سیستم، فاضلاب ورودی با BOD ۲۳۰ میلی گرم در لیتر را در خروجی به زیر ۲۰ میلی گرم در لیتر کاهش می‌دهد و پساب آن را قابل هدایت به طبیعت می‌نماید.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان هزینه اجرای این پکیج را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان و تاکید کرد: با راه اندازی و بهره برداری این پیکج علاوه بر ممانعت از ورود ۲۰۰ متر مکعب فاضلاب به طبیعت، افزایش بهداشت عمومی و کاهش بیماری‌های احتمالی ناشی از دفع غیر بهداشتی فاضلاب را شاهد خواهیم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۶۰۵۶۵۹، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
مسكن مهر در ايران چطوري و با چه بودجه اي ميتونه تامين بشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین