پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۳۲۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که در سه سال گذشته با پرداخت ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی، افزون بر ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد.
شعار سال: حجت ‌الله میرزایی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت دکتر بسکی مینودشت اظهارداشت: فرصت حضور همه افراد جویای کار در مشاغل دولتی فراهم نیست و در این شرایط افرادی که ایده، منابع مالی و یا تخصص دارند می‌توانند با استفاده از تسهیلات مناسب و همکاری سایر دانش آموختگان دانشگاهی به عنوان نیروی متخصص اقدام به کارآفرینی کنند.

وی با اشاره به ظرفیت گلستان در بخش های گوناگون افزود: تجاری سازی و مدرن‌کردن فناوری و روش‌ بهره وری این بخش ها به خصوص کشاورزی می تواند موجب رونق هر چه بهتر قسمت های زیر مجموعه و در نهایت بیشترشدن فرصت های شغلی شود.

وی به فعالیت مجتمع کشت و صنعت دکتر بسکی اشاره کرد و گفت: این مجتمع نمونه‌ای از تولید و مصرف غذای سالم برای ایرانیان و روشی صحیح برای تخصیص منابع در طرح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری است.

معاون وزیر تعاون افزود: همه پروژه‌های مجتمع بسکی که بخش عمده آنها در کشت گلخانه‌ای، فرآوری محصولات کشاورزی، بسته بندی و تولید محصولات صادراتی است به بار نشسته که امیدواریم با تخصیص منابع جدید از محل صندوق توسعه ملی زمینه تداوم اجرای این طرح‌ها فراهم شود.

وی افزود: گلستان منطقه ای مملو از ظرفیت در تولید و فعالیت است و امیدواریم با ارایه طرح های جدید برای رونق بیشتر بخش های باغداری، زراعت، پرورش آبزیان و فرآوری محصولات کشاورزی گام برداریم.

بازدید از نواحی صنعتی مینودشت و گالیکش، دهکده گیاهان دارویی گالیکش و طرح بوم گردی و کارخانه آرد کلاله از دیگر برنامه‌های روز نخست سفر معاون وزیر تعاون به شرق گلستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین