پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
حیدری با بیان این مطلب که دیگر اجازه نخواهیم داد یک سانتی متر از تالاب کیاکلایه دستخوش آسیب شود افزود: این تالاب ۱۴۰ هکتار وسعت دارد.
شعار سال: فرماندار شهرستان لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه تالاب کیاکلایه از مناطق بسیار مفید و ارزشمند شهرستان لنگرود است که نقش بسیار مهمی در اکوسیستم و آب و هوای این منطقه و آب زراعی دارد، افزود: این تالاب همچنین در رفع سیل و سیلاب‌ها بسیار تاثیر گذار است. فرماندار شهرستان لنگرود یادآور شد: متاسفانه در گذشته بخش زیادی از این تالاب از حیز انتفاع خارج شده و برای مقاصد دیگری مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حفظ و احیای این تالاب از برنامه‌های فرمانداری شهرستان لنگرود است؛ خاطرنسان کرد: پیروی همفکری و همراهی که در سطح شهرستان با اعضای شورای تامین و رییس دادگستری شهرستان و دادستان داشتیم مسئله تالاب کیاکلایه به رییس دادگستری استان انتقال داده شد و پیروی آن نشستی در استان در دو مرحله انجام شد. حیدری گفت: در این‌جلسه تصمیم بر این شد که کار احیا و نگهداری تالاب کیاکلایه به شهرداری لنگرود محول شود. فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه این تالاب ۱۴۰ هکتار وسعت دارد، افزود: با محصور کردن آن میتوان به عنوان مکانی برای گردشگری و محل امن استقرار پرندگان مهاجر و… استفاده کرد.

وی با بیان این مطلب که دیگر اجازه نخواهیم داد یک سانتی متر از این تالاب دستخوش آسیب شود افزود: با حفظ و حراست از این منبع طبیعی خدادادی آن را به عنوان میراثی برای آیندگان به جا خواهیم گذاشت. حیدری در پایان به دیارمیرزا گفت: بعد از محدود و محصور شدن تالاب کیاکلایه زمینه حضور سرمایه گذار برای ارائه طرح‌هایی مانند قایق سواری، پرورش ماهی و کار‌هایی که با طبیعت سازگار باشد فراهم خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین