پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی مراکز شماره گذاری در مراکز ۱۱ استان با شرایط قرمز کرونایی و ابطال نوبت‌های رزرو شده خبر داد.
شعار سال: سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تعطیلی ۱۱ مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در مراکز استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: فعالیت مراکز تعویض پلاک در شهر‌های تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونایی از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی گفت: اراک، خرم آباد و بوشهر و ارومیه از روز شنبه در وضعیت قرمز قرار گرفته و فعالیت مراکز تعویض پلاک در آن‌ها تعطیل بود.
 
فعالیت مراکز تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با بیان اینکه با بازگشت به شرایط نارنجی فعالیت مراکز تعویض پلاک از سر گرفته می‌شود در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت نوبت‌های رزرو شده شهروندان تصریح کرد: افرادی که نوبت اینترنتی گرفته‌اند برایشان پیامک ارسال و اعلام شد که نوبت رزرو شده باطل است؛ این افراد بعد از باز شدن سیستم می‌توانند دوباره نوبت رزرو کرده و برای دریافت خدمات به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

سرهنگ محمدی در خصوص اعتبار وکالتنامه‌ها اظهار داشت: به تعداد روز‌هایی که مراکز تعویض پلاک به خاطر شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده اند به همان تعداد به اعتبار وکالتنامه‌ها به طور اتوماتیک افزوده می‌شود.

وی گفت: شهرستان‌های دیگرکه در شرایط قرمز قرار دارند فعالیت مراکز تعویض پلاک در آن‌ها هم تعطیل است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۰۱۷۲۳، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین