پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۳۳۶۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
یک مقام مسئول گفت: بانک‌ها در تمام کشور فعال بوده و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت برای هر شهر اعلام می‌شود، در محل کار حاضر خواهند شد.
شعار سال : علیرضا قیطاسی، در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ طبق بخشنامه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کرد: بانک‌ها در تمام کشور فعال بوده و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هر شهر اعلام می‌شود، در محل کار حاضر خواهند شد.

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، طبق این بخشنامه کارکنان بانک‌ها در شهر‌های وضعیت «زرد» با ۱۰۰ درصد پرسنل، در شهر‌های وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهر‌های وضعیت «قرمز» نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و کارکنان بانک‌ها، خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری از منزل و محل کار دریافت کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۱۸۵۱۵۵، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین