پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۸۵۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس از اجرای ۱۲ طرح توسعه‌ای در این منطقه‌ی عظیم اقتصادی خبر داد و افزود: با تکمیل این طرح‌ها که در مرحله‌ی ساخت و نصب تجهیزات قرار دارند، بیش از هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.
شعار سال: «حسن خلج طهرانی» ایجاد زیرساخت‌های مناسب را سبب جذب سرمایه‌گذار جدید و افزایش تمایل سرمایه‌گذاران فعلی برای انجام طرح‌های توسعه‌ای دانست و گفت: تکمیل این طرح‌ها سبب اشتغال‌زایی هزار و ۵۰۰ نفری می‌شود و عاملی برای کاهش نرخ بیکاری در استان خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در تشریح اجمالی نتایج اجرای این طرح‌ها بیان داشت: افزوده شدن ۲.۵ میلیون تن به ظرفیت گندله سازی، ۳.۴ میلیون تن بریکت آهن اسفنجی، ۱.۵ میلیون تن شش فولادی، ۳۶ هزار تن حلال‌های نفتی، یک و نیم میلیون تن قیر و ۴۱ هزار تن فرومنگنز می‌تواند جهشی چشمگیر در تولیدات این منطقه اقتصادی ایجاد کند.
وی میزان تقریبی سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای اجرای این ۱۲ طرح را یک هزار و ۳۶۷ میلیون دلار عنوان کرد و گفت: مناطق ویژه اقتصادی دارای مزایای متعدد برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان هستند و امیدوارم در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» در عمل بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می‌متالز، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین