پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۱۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
طی سال‌های اخیر برخی از کارشناسان معتقد بودند که افزایش برخی قیمت‌ها و یا کمبود برخی کالا‌ها ناشی از سوء تدبیر‌های عامدانه در برخی لایه‌های دولت است.

شعار سال:طی سالهای اخیر برخی از کارشناسان معتقد بودند که افزایش برخی قیمتها و یا کمبود برخی کالا ها ناشی از سوء تدبیرهای عامدانه در برخی لایه های دولت است.
 
 این احتمالات با اظهار نظر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که گفته بود بالا بردن قیمت دلار کار دولت بوده بیشتر به یقین نزدیک شد. اما پایین آمدن قیمت دلار و طلا آن هم بیشتر از آنچکه حباب روانی ارزیابی شود، در بزنگاه های سیاسی ماجرا را بیشتر مشکوک می کند.
 
این موضوع برای مردم ملموس است که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و اکنون قبل از تمام شدن مذاکرات وین دلار و طلا بیش از آن چکه تاثیر روانی ارزیابی شود، رو به کاهش می گذارد آنهم بدون اینکه تحریمی لغو شده باشد یا تغییری در مبادلات پولی و بانکی اتفاق افتاده باشد!
 
کاهش قیمت دلار در این روزها اتفاق خوبی است اما سوال مهم اینجاست: آیا فشار اقتصادی دوساله در سالهای اخیر و قربانیان مادی و معنوی که داشته است مصنوعی بوده و دولت، مردم را بازیچه اهداف سیاسی قرار داده است؟
 
به نظر می رسد این موضوع نیاز فوری به بررسی و راستی آزمایی قضایی دارد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1400، کدخبر: ، www.dana.ir،1731138

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
دولتی ها نشون دادن که میشه یک شبه و بدون هیچ دلیل عقلایی دلار رو بیارن پایین و یا بالا ببرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین