پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۴۲۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
استاندار خوزستان با بیان اینکه نرخ بیکاری خوزستان ۱۴.۵ درصد اعلام می‌شود، اما قطعا این نرخ در سطح استان بالاتر از این مقدار است، گفت: در بسیاری از مناطق استان خوزستان نرخ بیکاری بالاتر از ۴۰ تا ۴۵ درصد است.

شعار سال:استاندار خوزستان با بیان اینکه نرخ بیکاری خوزستان 14.5 درصد اعلام می‌شود اما قطعا این نرخ در سطح استان بالاتر از این مقدار است، گفت: در بسیاری از مناطق استان خوزستان نرخ بیکاری بالاتر از 40 تا 45 درصد است.
 
قاسم سلیمانی‌دشتکی، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای کارگاهی در خوزستان راکد و تعطیل شده‌اند یا با ظرفیت کمی فعال هستند بعلاوه بسیاری از واحدها نیز توسط بانک‌ها تملک شده‌اند.
 
ویدئو کارگری که برای خرید شیر خشک، زباله گردی کرد در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت.در این ویدیو کارگر جوانی از یک‌سال خانه‌نشینی خود و همکارانش صحبت کرده و خطاب به خبرنگاران صدا و سیما می‌گوید: « خواهش می‌کنم این را پخش کنید. من و این همکارم چند روز پیش برای خرید یک شیرخشک برای بچه مجبور شدیم زباله‌ جمع کنیم. »

تعداد بازدید : 3


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری یکتا ، تاریخ انتشار:24 اردیبهشت 1400، کدخبر: 31627، www.yektapress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین