پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۴۵۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با توجه به ضرایب اعمال شده به نرخ پایه واحد‌های اقدام ملی مسکن در سه ماهه دوم سال گذشته نرخ هر متر مربع مسکن ملی را اعلام کرد. این در حالی است که شهریوماه ۱۳۹۸ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد و ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ ثبت نام از متقاضیان در چهار استان آغاز و سپس به دیگر استان‌ها تسری پیدا کرد.
شعار سال: شهریوماه ۱۳۹۸ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس‌جمهوری کلنگ‌زنی شد و ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ ثبت نام از متقاضیان در چهار استان آغاز و سپس به دیگر استان‌ها تسری پیدا کرد. برای این پروژه ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد که در دور اول و دوم نام نویسی ۱.۶میلیون نفر از طریق سایت tem.mrud.ir و پیامک ثبت نام کردند که ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.
 
نرخ به‌روز واحد‌های اقدام ملی مسکن به ۳.۷ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است

نخستین واحد‌ها به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رئیس‌جمهوری افتتاح شد. مسئولان وزارت راه و شهرسازی، پیشرفت پروژه اقدام ملی مسکن را حدود ۲۵ درصد اعلام کرده‌اند و اسلامی قول داده در نیمه اول سال ۱۴۰۰ ماهانه ۲۰ هزار واحد افتتاح شود.

این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ساخته می‌شود. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است.

یادآور می‌شود، ثبت نام مراحل اول، دوم و سوم به پایان رسیده است. فرصت ثبت نام در مرحله سوم از ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز شد و پنجشنبه (۲۵ دی ماه) به اتمام رسید. مرحله چهارم نام نویسی از روز ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. به گفته محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ با مصوبه دولت، تسهیلات مسکن ملی از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین نرخ به‌روز واحد‌های اقدام ملی مسکن به ۳.۷ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است. این موضوع را اواخر اردیبهشت ماه یاسر لک ـ معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ـ اعلام کرد و گفت: با توجه به ضرایب اعمال شده به نرخ پایه واحد‌های اقدام ملی مسکن که سه ماهه دوم سال گذشته اعلام شد درحال‌حاضر نرخ هر متر مسکن ملی به سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در آینده نیز ممکن است تعدیل‌ها کاهشی یا افزایشی باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۷۰۷۵، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
این قیمت با این روال صعودی مسکن بسیار هم کم است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین