پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
آقایی با اشاره به مشکلات و آسیب‌هایی که استقرار دکه‌های حاشیه کمربندی آستانه اشرفیه در حریم این مسیر ایجاد کرده بود، اظهار داشت: این دکه‌ها که به منظور ارایه و فروش صنایع دستی مردم منطقه بوجود آمده در حریم جاده موجب راهبندان و بروز تصادف خودرو‌ها شده بود.
شعار سال: بازارچه صنایع دستی آستانه اشرفیه با حضور حجت‌الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان افتتاح شد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در مراسم افتتاح این بازارچه با اشاره به مشکلات و آسیب‌هایی که استقرار دکه‌های حاشیه کمربندی آستانه اشرفیه در حریم این مسیر ایجاد کرده بود، اظهار داشت: این دکه‌ها که به منظور ارایه و فروش صنایع دستی مردم منطقه بوجود آمده در حریم جاده موجب راهبندان و بروز تصادف خودرو‌ها شده بود.

وی در ادامه افزود: با پیگیری رئیس دادگستری و دادستان آستانه اشرفیه و اتخاذ تصمیم در شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان و در پی آن اعلام آمادگی یکی از سرمایه گذاران، بازارچه صنایع دستی آستانه اشرفیه احداث گردید تا دکه‌های حریم کمربندی در آن مجتمع شده و ضمن پیشگیری از بروز تصادفات، دغدغه‌های معیشتی مردم منطقه نیز مرتفع گردد.

آقایی در پایان اضافه کرد: هم اکنون ۲۲ باب مغازه در این بازارچه فعال و آماده بهره برداری است تا کسبه و مسافران در مکانی مناسب با آرامش و به دور از خطرات و آسیب‌های جانی به عرضه و خریداری محصولات صنایع دستی بپردازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۶۳۰۰، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین