پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۵۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
اطلاعات خریداران سیمان به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از امروز ۶ مرداد ۱۴۰۰ ارسال و در سامانه جامع انبار‌ها ثبت می‌شود.
شعار سال: مدیر بازرسی و امور اعضای شرکت بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای خطاب به کارگزاران از الزام ارسال اطلاعات مربوط به معاملات و خریداران محصول سیمان از امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اظهار خریداران در سامانه جامع انبار‌ها خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ ستاد تنظیم بازار، اطلاعات مربوط به معاملات و خریداران محصول سیمان از امروز مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ برای سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال خواهد شد. همچنین خریداران ملزم به ثبت اطلاعات لازم در سامانه جامع انبار‌ها می‌باشند.
 
ثبت اطلاعات مربوط به معاملات و خریداران محصول سیمان

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۱۷۶۸۲۷، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین