پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
خودروسازان در حال دپو خودرو هستند تا افزایش نرخ بگیرند و با عدم عرضه، بازار آزاد قیمت‌های نجومی برای خودرو ایجاد شود. (پشت پرده افزایش نرخ خود خودروسازان هستند). متاسفانه بار‌ها تحقیق و تفحص از خودروسازان انجام می‌شود، ولی نتیجه‌ای بدست نمی‌آید که نشان از بیسوادی افراد تفحص و تحقیق نسبت به دزدان و مفسدین خودروساز دارد. جبران زیان انباشته خودروساز‌ها از جیب مردم با حربه احتکار قطعات خودرو، پدیده جدیدی نیست.

شعار سال:جبران زیان انباشته خودروسازها از جیب مردم با حربه احتکار قطعات خودرو

پ_ن:

1 خیلی شفاف: اخلال عمدی در عرضه منظم خودرو توسط خودروسازان. و  عدم تولید با سقف توان تولید!

2 آخرین باری که ایران خودرو، مثلا سمند را فروخته چه میزان و چه زمانی بوده است؟ میزان تولید روزانه و ماهانه چقدر است؟(درحال دپو)

3 خودروسازان در حال دپو خودرو هستند تا افزایش نرخ بگیرند و با عدم عرضه، بازار آزاد قیمت های نجومی برای خودرو ایجاد شود.(پشت پرده افزایش نرخ خود خودروسازان هستند.)

4 اگر مدیر عامل نمی تواند مدیریت کند انقدر جوان با استعداد داریم جابجا کنید. و اگر کارگران ایران خودرو کار نمی‌کنند هم کلی بیکار جویای شغل داریم.(جهش تولید با خوردن و خوابیدن بدست نمی‌آید)

5 متاسفانه بارها تحقیق و تفحص از خودروسازان انجام می شود ولی نتیجه ای بدست نمی آید که نشان از بیسوادی افراد تفحص و تحقیق نسبت به دزدان و مفسدین خودروساز دارد.

6 اگر اجازه افزایش نرخ می‌دهید، بدهید ولی تعهد افزایش تولید بگیرید تا این بازی کثیف تمام شود.

تعداد بازدید : 9


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از خیابان انقلاب

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین