پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۳۵۷۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
یک عضو شورایعالی بیمه، معتقد است که، درصنعت بیمه و به خصوص بیمه‌های عمر باید از مزیت آرامش بخشی استفاده کرد، زیرا اگر بالاترین بازدهی در این بیمه‌نامه‌ها همراه با حس اطمینان نباشد مطلوب مشتری نخواهد بود.

شعار سال: "غلامعلی ثبات"، درمیزگرد تخصصی با محوریت چشم انداز توسعه بیمه‌های عمر درکشور، درکلاب هاوس، گفت: بیمه‌ زندگی محصولی است که با مولفه‌های بسیار متنوع آن می‌توان محصولات مختلف تولید کرد.

وی، معتقد است که برای هر فرد باید باتوجه به نیازها، دارایی‌ها، انتظارات و دغدغه‌هایی که دارد محصول طراحی کرد زیرا عرضه یک تعداد محصول مشخص و تعریف شده به تمام متقاضیان بیمه‌های عمر کار را دشوار می‌کند.

این عضو شورایعالی بیمه، افزود: طراحی محصولات متناسب با نیاز مشتری مستلزم این است که فروشندگان ماهر و بسیار متخصص وجود داشته باشد که حتی بعنوان مشاوران مالی در بازار بیمه اطلاعات لازم را از بیمه‌گذاران گرفته و محصول خاص آن فرد را طراحی و عرضه کنند.

ثبات، گفت: درفروش بیمه‌های زندگی چه در بخش خطرات حیات و چه در بخش سرمایه‌گذاری صنعت بیمه باید بتواند به مشتری خود با توجه به پارامترهای مختلف از جمله بازدهی سرمایه‌گذاری آرامش بفروشد زیرا اگر بالاترین بازدهی همراه با حس اطمینان نباشد مطلوب مشتری نیست.

وی، اذعان داشت: مشتری که از توان مالی خرید بیمه زندگی برخوردار است انتظار دارد که یک متخصص از صنعت بیمه به سراغ وی رفته و پس از دریافت اطلاعات لازم طرح و برنامه‌ای را ارائه کند که ضمن دادن اطمینان برای از دست نرفتن دارایی، سود منطقی هم داشته باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری چابک آنلاین، تاریخ انتشار: 10 شهریور1400، کدخبر: 17564،www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین