پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۸۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان شهرداری رشت با اشاره به حواشی مطرح شده پیرامون قیمت قبور برای بیماران کرونایی در باغ رضوان رشت گفت: قیمت‌گذاری قبور آرامستان شهرداری رشت بر اساس مصوبه شورا و تائید فرمانداری انجام می‌شود.

شعار سال:جواد شهند با اشاره به حواشی مطرح شده پیرامون قیمت قبور برای بیماران کرونایی در باغ رضوان رشت اظهار کرد: از لحظات نخست ورود میت به سازمان آرامستان اقداماتی از جمله شستشو، کفن، تغسیل و تلقین، دفن و غیره بر عهده سازمان است و در مجموع از این بابت چهار میلیون و دویست هزار تومان دریافت می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برای هر فرد متوفی ۱۰ الی ۱۳ متر کفنی استفاده می‌شود، افزود: سازمان آرامستان شهرداری رشت به منظور کاهش هزینه‌ها، کفن مورد نیاز را به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده خریداری می‌کند و این مقدار از کفن به ازای هر میّت ۵۵۰ هزار تومان هزینه برای سازمان به همراه دارد.
 
سرپرست سازمان آرامستان شهرداری رشت به افزایش قیمت سیمان اشاره کرد و گفت: هر یک پاکت سیمان ۶۵ هزار تومان است و یقینا انجام امور مربوط به خاکسپاری نیز به سیمان نیازمند است و نمی‌توانیم به خانواده‌های داغدیده اعلام کنیم که به واسطه افزایش قیمت سیمان، این کالا را در اختیار نداریم.
 
شهند با تاکید بر اینکه برخی از خانواده‌ها حتی حاضر نیستند به متوفی که بر اثر کرونا فوت شده است نزدیک شوند، تصریح کرد: در این شرایط خاص، پرسنل سازمان آرامستان شهرداری رشت جان خود را کف دستشان گرفته‌اند و البته از این بابت هیچ منتی نیست، اما انتظار نداریم برخی با حواشی غیر واقعی منکر خدمات صادقانه این مجموعه خدمات رسان شوند.
 
وی با اشاره به اینکه برای کفن و دفن هر یک نفر کرونایی ۱۰ نفر از پرسنل سازمان آرامستان شهرداری رشت مشغول فعالیت هستند، بیان کرد: انجام کفن و دفن اموات کرونایی نیز باید همچون دیگر متوفیان با توجه به ضوابط و شرعیات انجام شود و در حال حاضر مجموعه سازمان آرامستان شهرداری رشت در سخت‌ترین شرایط و در خط مقدم مشغول فعالیت هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی گیل خبر  ، تاریخ انتشار: 13 شهریور1400، کدخبر: 472701، www.gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین