پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
سال‌های سال است که مردم از نرخ بلیت هواپیما شکایت دارند. اما هیچ اراده‌ای برای کنترل ۲۰ شرکت هواپیمایی کشور وجود ندارد. مردم نمی‌دانند که این شرکت‌ها سوخت یارانه‌ای می‌گیرند. پول خدمات فرودگاهی را بعضا سال به سال تسویه می‌کنند. انواع حمایت‌های یارانه‌ای دارند. باز بازی و باز نارضایتی مردم. باید پرسید که کجای پای حوزه امنیتی و نظارتی کشور در برخورد با این آشفته بازار می‌لنگد. اگر دوستان اجازه دهند، ما افشاگری کنیم و از پشت پرده‌ها بگوئیم. بسیار زشت است که ضعف مدیریت این صنعت بخواهید با چیب مردم پر شود. آقای رئیسی هیچ از این وضعیت اطلاع دارند؟
شعار سال: شایعاتی بود که سرقتی از منزل یکی از مدیران سازمان هواپیمایی در سال‌های پیش انجام شده بود و شنیده‌ها می‌گفت که حدود هزار سکه بهارآزادی سرقت شده و طرف جرات مستندسازی شکایت خود را نداشت. از کجا آوردی داداش؟

هواپیمای از رده خارج را با یک دهم قیمت ناوگان استاندارد وارد کشور می‌کنید و خدمات بدون گرید و درجه ارایه می‌دهید و در موقعیت‌های مختلف برای مردم موش و گربه بازی می‌کنید؟ خجالت بکشید و شرم کنید.
باید پرسید که کجای پای نظام امنیتی و نظارتی- بازرسی کشور ما برای سامان دهی به ایرلاین‌ها می‌لنگد؟

اااااا

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین