پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۶۲۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
اقتصاد آنلاین با ارایه گزارشی از حسین صابری مدرس و محقق حوزه مبارزه باپولشویی و تامین مالی تروریسم مدعی شده است که پمپ بنزین‌ها در رده کسب و کار‌هایی با ظرفیت مناسب برای پولشویی قرار دارد. وجود پول نقد و درآمد پایین جایگاه داران دو دلیل مهم برای وسوسه شدن جایگاه داران در برابر پولشویان است. تشکیل ۵ هزار پرونده با گردش مالی ۲۰ میلیارد تومان در پمپ بنزین‌های کشور نیز تاییدی بر ادعای انجام عملیات پولشویی در جایگاه‌های سوخت کشور است. بدون ارایه نظرات تائیدی یا تکذیبی در خصوص جزئیات این ادعا و با توجه به اهمیت کار برای نهاد‌های امنیتی کشور، اقدام به انتشار مطلب شده است. منتظر توضیحات نهاد‌های ناظر بر عملکرد جایگاه داران سوخت و توضیحات احتمالی وزات نفت هستیم.

شعار سال: پمپ بنزین ها در رده کسب و کارهایی با ظرفیت مناسب برای پولشویی قرار دارد.
 
وجود پول نقد و درآمد پایین جایگاه داران دو دلیل مهم برای وسوسه شدن جایگاه داران در برابر پولشویان است.
 
تشکیل ۵ هزار پرونده با گردش مالی ۲۰ میلیارد تومان در پمپ بنزین های کشور نیز تاییدی بر ادعای انجام عملیات پولشویی در جایگاه های سوخت کشور است.
 
با وجود آنکه جایگاه‌داران بر عدم انجام عملیات پولشویی در پمپ بنزین ها اصرار می ورزند اما بازخوانی وضعیت درآمدی آنها از وجود زمینه‌های بروز این تخلف حکایت دارد.
 

تعداد بازدید : 16


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار: 17 مهر 1400، کدخبر: 569733، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین