پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
شاید مدیران خبرگزاری فارس گمان نمی‌کردند که بعد از اینکه این خبرگزاری لوگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران را به کپی بودن متهم کنند اندکی بعد لوگوی آن‌ها هم دقیقا متهم به کپی بودن از یک نمونه چینی شود.
شعار سال: البته باید گفت تشابه لوگو‌ها ممکن است امری اتفاقی باشد و گاهی هم نه؟! در دنیای امروز مشابهت طرح‌ها بسیار است و هر طرحی که استفاده شود تا حدودی مشابه داخلی یا خارجی برای آن پیدا می‌شود. حتی گاهی اوقات از عمد این مشابهت‌ها قرار می‌گیرد تا بیننده به نوعی احساس کند که برند داخلی نمونه مشابه برند خارجی و باهمان کیفیت است.

در اینجا چند نمونه از لوگو‌های برند‌های داخلی که مشابه خارجی داشتند را آوردیم، که البته هیچ دلیلی مبنی بر کپی بودن و تقلید برند‌های داخلی از نمونه خارجی نیست و تنها برای آشنایی نشان داده شده است. البته دو مورد از برند‌های داخلی به دلیل مشابهت زیاد لوگوی خود را تغییر دادند.
 
تشابه اتفاقی لوگو‌های داخلی با برند‌های خارجی؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فراز، تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۸۹۳، www.farazdaily.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین