پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۶۴۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
۱۶ آبان ماه، عابر بانک بانک تجارت شهرستان دهدشت، بجای اسکناس ۱۰ هزار تومانی، اقدام به پخش تراول ۵۰ هزار تومانی بدلیل جاگذاری اشتباه بسته‌های تراول در ریل اسکناس ۱۰ هزار تومانی توسط متصدی شعبه کرده بود. پرسیده اند که آیا این اشتباه قابل پیگیری و جبران است؟ در پاسخ باید گفت، بله. با پیگیری تراکنش ها، به راحتی می‌توان اقدام به جبران اشتباه و شناسایی افرادی که اقدام به گرفتن تراول‌های پنجاه هزار تومانی بجای اسکناس ده هزار تومانی کرده اند، نمود.
شعار سال: با پخش این کلیپ در ساعات اولیه وقوع مشکل ، برخی از افراد شایعه هک عابربانک را مطرح کرده بودند. اما با پیگیری های بعدی مشخص شد که مشکل مرتبط با اشتباه متصدی شعبه به جهت اسکناس گذاری اشتباه درون ریل های پولی بوده و تراول های پنجاه هزار تومانی به اشتباه در ریل اسکناس های ده هزار تومانی قرار داده شده و عابر بانک شارژ شده بود.

دومین سری سوالات مطرح شده در خصوص قابل جبران یا عدم امکان جبران اشتباه بود که بر اساس توضیحات دریافتی، با چک کردن تراکنش ها، به راحتی می توان اقدام به شناسایی افرادی که پول اشتباهی دریافت نموده اند، کرد.

تعداد بازدید : 45

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین