پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۵۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
آزاد، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مجلس تلاش می‌کند با دعوت از وزرای اقتصادی راهکار‌های لازم برای بهبود معیشت و رونق اقتصاد کشور با تعامل ارایه و اقدامات لازم برای رفاه نسبی جامعه ایجاد کند.
شعار سال: الهام آزاد با گله مندی از وضعیت نگران کننده گرانی‌ها در بازار، کاهش ارزش پول ملی و رشد نرخ تورم در کشور گفت: اگر چه هم مجلس و هم دولت در مسیر ایجاد رفاه نسبی جامعه گام برمی دارند، اما نباید مسئولان اجرایی نسبت به کنترل قیمت‌ها و مدیریت بازار همچنین علل نزول ارزش پول ملی کم توجه باشند.

وی با بیان اینکه هفته گذشته وزیر اقتصاد را به مجلس دعوت کردیم و روز گذشته نیز صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در مورد وضعیت کاربرد چک‌های جدید و نحوه استفاده آن در کمیسیون اصل نود حضور یافت و توضیحاتی ارایه کرد؛ گفت: این روند ادامه دار خواهد بود تا با تعامل دولت و مجلس مشکلات اقتصادی، اجتماعی مردم با راهکار‌های کارشناسانه حل و فصل شود.

آزاد در ادامه افزود: هفته آینده مجلس تعطیل است، اما برنامه ریزی کمیسیون‌های تخصصی، چون کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه، اصل نود؛ عمران، نیرو، نفت و... برای دعوت از وزرا و معاونین آن‌ها با هدف راهکار‌های اساسی آنگونه که نتایج تعاملات و برگزاری جلسات به بهبود معیشت مردم و رونق اقتصاد کشور منجر شود تداوم خواهد داشت.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور مثال در جلسه دیروز رئیس کل بانک مرکزی با این کمیسیون مسائل و مشکلات مربوط به قانون جدید چک بررسی و تصمیماتی برای حل این مشکلات گرفته شد.

وی در پایان گفت: اولویت مجلس یازدهم بهبود معیشت و رفع مشکلات مردم است، همچنین تلاش برای رونق اقتصادی کشور در کنار ایجاد رفاه نسبی رویکردی است که از سوی مجلس مورد تاکید بوده تا در این مسیر حرکت شود، اما طبیعتا هر اقدامی آن هم در شرایط کنونی اگرچه شاید زمان بر باشد، ولی می‌توان با درایت، هم فکری و هم افزایی مجلس و دولت مشکلات را حل کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تحلیل بازار، تاریخ انتشار:۲۵ آبان۱۴۰۰، کد خبر: www.tahlilbazaar.com، ۱۱۷۷۷۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین