پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۶۶۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
نود اقتصادی با انتشار تصویر صورت‌های مالی بانک خاورمیانه، مدعی شده است که دریافتی کارکنان این بانک بطور متوسط ۲۹ میلیون تومان در ماه است. این در حالی است که در ادامه متن، ضمن نقد این مطلب بیان داشته که بدلیل نبود سرفصل تفکیکی حقوق کارکنان با مدیران، دریافتی کارکنان پائین‌تر و دریافتی مدیران بشدت بالاتر است. منتظر دریافت توضیحات بانک خاورمیانه برای جلوگیری از شایعات و شائبه‌ها هستیم.
شعار سال: حقوق و دستمزد ماهیانه کارکنان بانک خاورمیانه، به طور میانگین در سال گذشته به حدود ۲۹ میلیون تومان رسید!
بانک خاورمیانه اعلام کرده که در سال گذشته مجموع هزینه‌های کارکنان بانک خاورمیانه شامل حقوق، دستمزد، مزایا، سفر و فوق العاده ماموریت و هزینه‌های پرسنل خارج کشور این بانک حدود ۱۹۵ میلیارد تومان بوده است.

با توجه به تعداد ۵۶۵ نفری کارکنان بانک خاورمیانه، با یک ضرب و تقسیم ساده می‌توان نتیجه گرفت که هر کارمند سالی ۳۴۵ میلیون تومان و ماهیانه حدود ۲۹ میلیون تومان دستمزد دریافت کرده است که در نظام بانکی، این رقم پرداختی، نجومی به نظر می‌رسد.

اما کیست که نداند این مقدار حقوق به کارمندان عادی بانک خاورمیانه اختصاص نمی‌یابد بلکه این امر حاکی از شکاف معنادار حقوق و دستمزد مدیران ارشد با کارکنان عادی بانک است، اما در هیچیک از اوراق مالی این بانک، حقوق و مزایای مدیران ارشد بانک مذکور منتشر نشده و پنهان مانده است.
 
ادعای میانگین حقوق ۲۹ میلیونی کارکنان بانک خاورمیانه

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین