پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
دو سال پیش در ۱۰ دی ماه خبر دیدار اتفاقی وحید تاج، خواننده موسیقی سنتی و از شاگردان استاد شجریان با مجید معین دوره‌گرد نوازنده نی که اتفاقا از شاگردان منوچهر غیوری در ۱۲ سالگی بود، منتشر شد. افکار عمومی امروز می‌پرسند که گشایش‌های احتمالی وحید تاج در زندگی مجید معین در آن دیدار تصادفی چه بوده است؟
شعار سال: دهم دی ماه ۱۳۹۸، وحید تاج عکسی از خود و یک دوره گرد نوازنده نی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او در کپشن این عکس نوشت: "در بازار میدان نقش جهان اصفهان در حال قدم زدن بودم، نوای گرم، زلال با احساس و خوش صدای ِ نی اش مرا به سمت او کشاند، می‌گفت نمی‌گذارند ساز بزنم و نی هایم را می‌گیرند و می‌شکنند، اما این ساز‌ها را خودم با لوله‌های پلاستیکی ِ آب می‌سازم تا اگر سازهایم را شکستند دوباره یکی دیگر بسازم.
از دوازده سالگی ردیف را نزد استاد منوچهر غیوری گرامی آغاز کرده است بسیار مسلط، کاربلد، خوشنواز و استاد است. امیدوارم سعادت داشته باشم روزی در کنسرت هایم کنار ایشان آواز بخوانم. نام ایشان آقای 《مجید معین》 است.

افکار عمومی می‌پرسند که وحید تاج برای مجید معین در این دو سال چه کار کرده و آیا گشایشی در کار مجید معین ایجاد شده است؟
 
وحید تاج چکار برای مجید معین کرد!
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین