پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
محمدکردبچه از مدیران سابق سازمان برنامه و بودجه، بالاخره بعد از ۴۶ سال خدمت در نظام برنامه ریزی کشور، سازمان را ترک کرد. اما شیوه ترک خدمت و شرایط آن مورد گله گذاری و گلایه مندی واقع شده است. آقای میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه را خطاب مستقیم قرار می‌دهیم و سفارش می‌کنیم تا دیر نشده، دلجویی کن و اهمال و قصور انجام شده را جبران نما. در غیر این صورت مطمئن باش، با خودت هم این گونه رفتار خواهد شد. زمین خیلی گرد است آقای دکتر. تهران هم فقط اسمش بزرگ است.
شعار سال: محمد کردبچه که از او به عنوان مغز متفکر بودجه ریزی یاد می‌شود، بعد از ۴۶ سال خدمت در نظام بودجه ریزی ایران، سازمان برنامه و بودجه را ترک کرده است.

طی مدت اخیر زمزمه‌هایی درباره رفتن کردبچه از سازمانی که نزدیک به نیم قرن در آن فعالیت کرده بود شنیده می‌شد تا این که اعلام شد او از این سازمان رفته است.

محمد کردبچه این موضوع را تائید و اظهار کرد که روز گذشته همزمان با ۳۰ آذر ماه از سازمان برنامه و بودجه رفته است.

وی فعلا توضیحات بیشتری در رابطه با دلایل خروج خود از سازمان برنامه و بودجه ارائه نکرده است.

محمد کردبچه در آبان ماه ۱۳۵۴ و بعد از اتمام تحصیلات خود در انگلیس، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمد و به عنوان کارشناس در دفتر امور اقتصاد کلان مشغول به فعالیت شد و در ادامه به عنوان معاون دفتر اقتصاد کلان منصوب شده بود.

کردبچه حدود ۲۴ سال در معاونت دفتر اقتصاد کلان مشغول به فعالیت بود و در فاصله سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵ نیز مدیریت کل دفتر اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه را در اختیار داشت.

اما بعد از آن به سمت مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب شد و در سال ۱۳۹۰ که وی بازنشسته شده بود به درخواست رئیس وقت سازمان به عنوان مشاور همچنان به فعالیت خود ادامه داد.
 
تعداد بازدید : 9


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۱۰۰۱۰۰۴۴۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین