پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۶۹۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
براساس ادعای تعدادی از کاربران اسنپ فود، برخی تخفیف‌هایی که در فودپارتی اعمال می‌شود، حقیقت ندارند. چرا که اسنپ فود قیمت غذا‌ها را در فود پارتی بالا می‌برد و تخفیف‌های غیرواقعی ارائه می‌دهد. برخی کاربران درباره تخفیف‌های اسنپ در فود پارتی در توییتر به این اقدام اسنپ فود اعتراض کردند: «اسنپ فود قیمت غذا رو بالا برده و تو فودپارتی میندازه به ما!»
شعار سال: مدتی هست که اسنپ فود با کمپینی به نام «فودپارتی» به مشتریان خود تخفیف سفارش غذا می‌دهد.

اخیراً برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که تخفیف‌های اسنپ در فود پارتی واقعی نیستند، چرا که قیمت اصلی غذا بدون تخفیف با هزینه پرداخت‌شده تفاوت چندانی ندارد و تخفیفی وجود نداشته است.

تخفیف‌های غیرواقعی هستند؟

یکی از مخاطبان در این باره می‌گوید: غذایی که قیمت آن ۱۲۰ هزار تومان بود را با تحفیف فودپارتی به قیمت ۸۰ تومان خریدیم، زمانی که پیک غذا را به ما تحویل داد در فاکتور اصلی رستوران قیمت بدون تخفیف ۸۰ تومان خورده بود. در حقیقت اسنپ فود تخفیفی ارائه نداده و به صورت خودکار قیمت‌ها را بالا برده بود.

برخی کاربران درباره تخفیف‌های اسنپ در فود پارتی در توییتر به این اقدام اسنپ فود اعتراض کردند: «اسنپ فود قیمت غذا رو بالا برده و تو فودپارتی میندازه به ما!»

«خوب این هم از شیوه تخفیف‌های اسنپ فود در فودپارتی! قیمت واقعی غذا: ۳۰٫۴۰۰ تومن، قیمت اعلامی: ۳۸ تومن، قیمت با تخفیف مثلاً ۷۰ درصد: ۱۱٫۴۰۰! اگه می‌خواید تخفیف بزنید، لازم نیست قیمت اعلامی رو بالا ببرید تا درصد تخفیف رو بالاتر نشون بدید.»
 
تخفیف‌های غیرواقعی در کمپین فوت پارتی

«فودپارتی اسنپ رو درک نمیکنم. چطور غذایی که باید ۶۵ تومن باشه رو با تخفیف، ۱۸ تومن به من می‌فروشه؟ اسنپ یا اون رستوران عاشق چشم و ابروی ما نیستن که بیان ۱۰ تا ۴۷ تومن از جیب خودشون بدن. تازه این فقط برای یک رستوران و یک غذاست. نحوه کارکردش اینه که قیمت رو خودش می‌بره بالا؟»

«غذاشون رو ۳۵ درصد گرون می‌کنن بعد ۲۵ درصد تخفیف می‌زنن و می‌ذارن تو فودپارتی اسنپ‌فود.»

کاربران تجربه‌های منفی مختلفی از تخفیف‌های اینترنتی دارند که فقط مختص به سفارش غذا نیست، موضوع تخفیف‌های غیرواقعی در خرید دیگر کالا‌ها و خدمات نیز وجود دارد. احتمالا به همین دلیل است که کارشناسان می‌گویند که بسیاری از این کمپین‌های تخفیف با موضوع ارزان‌فروشی حقیقت ندارند و به عبارت ساده‌تر صرفاً دارای جنبه بازارگرمی و شیوه‌ای نوینی از تبلیغات است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین