پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس در برنامه زنده شبکه سه می گوید که در تصادف زنجیره‌ای مسیر بهبهان-رامهرمز هر جای دنیا بود وزیر استعفا می‌داد، اینجا وزیر صمت حتی نیامد از مردم عذرخواهی بکند! باید از آقای دهنوی پرسید ،فرمایش شما درست. اما مجلس چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکرده و نمی کند؟ آیا شما تازه متوجه شده اید که خودروساز داخلی نظامات ایمنی را به حداقل رسانده و چارچوب پذیر نیست؟
شعار سال: بعد از صحبت دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص تصادف زنجیره‌ای مسیر بهبهان-رامهرمز و بیان این واقعیت که هر جای دنیا بود وزیر استعفا می‌داد، اینجا وزیر صمت حتی نیامد از مردم عذرخواهی بکند!
 
منتقدین نوشتند که:

آیا نماینده‌های مجلس منتظرند اتفاق و فاجعه‌ای رخ بدهد و بیایند سخنرانی کنند و در بین مردم محبوب بشوند! آیا فکر نمی‌کنید که کم توجهی وزیر به عذرخواهی بخاطر نوع رفتار خود نمایندگان مجلس و مماشات با افراد و کم توانی در استفاده از ظرفیت‌های نظارتی مجلس است؟ آیا شما تازه متوجه شده اید که خودروی داخلی مشکل دارد و از کیفیت لازم برخوردار نیست؟ آیا حالا که متوجه عیوب خودروی داخلی شده اید، توانایی برنامه ریزی برای اصلاح امور را دارید؟

منتظر دریافت پاسخ‌های آقای دهنوی نماینده محترم مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی هستیم.

تعداد بازدید : 8

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی ویدلش
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین