پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
وزیر کشور اعلام کرد: ماشین‌آلات مهندسی از سپاه، ارتش و وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی مناطق سیل زده جنوب کرمان در راه این استان هستند.

شعار سال:احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در شهرستان رودبارجنوب افزود: با استقرار این ماشین‌آلات، بسرعت باید لایروبی پل‌ها و مسیر انحرافی رودخانه‌ها برای ترمیم سیل‌بندها و پل‌های تخریبی صورت گیرد.
 
وی ضمن صدور دستورات لازم در خصوص رفع مشکل تجهیزات مورد نیاز مناطق سیل زده جنوب استان کرمان تصریح کرد: مصوبات لازم در نشست پایانی سفر و ستاد مدیریت بحران، متناسب با درخواست‌ها است و نیازها از طریق مصوبات اخذ خواهد شد.
 
 

همچنین در این نشست فرماندار رودبارجنوب، بخشداران و تعدادی از دهیاران این شهرستان آخرین شرایط مناطق سیل‌زده و درخواست‌های آنی و آتی حوزه کاری خود را در جلسه ای با حضور وزیر کشور، استاندار، رییس سازمان مدیریت بحران و مدیران استانی مطرح کردند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار:30 دی 1400، کدخبر: 1594424، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین