پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال ۹۵ علیرغم پیش بینی بودجه عمرانی برای اماکن ورزشی ولی متأسفانه تاکنون تخصیص این بودجه صفر می باشد.جای داشت که جناب خادم درباره درآمدهای اختصاصی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هم صحبت می کردند.
شعارسال: "امیررضا خادم”، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در نشستی با حضور جمعی از مسئولان استان ایلام در محل استانداری اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان در حوزه اعتبارات با چالش های جدی مواجه بوده و بی توجهی های زیادی به امر ورزش می شود. مبلغ هشت هزار میلیارد برای پروژه های نیمه تمام نیاز است تا کار نهایی این پروژه ها انجام گیرد. رقم بودجه عمرانی اماکن ورزشی وزرات ورزش و جوانان در سال ۹۵ صفر است.

وی در ادامه خواستار توجه همه دستگاه های اجرایی به موضوع جوانان شد و گفت: فرهنگسرای جوان ایلام در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار گیرد تا بتوانند برنامه های لازم را اجرا کنند.

جای داشت که جناب خادم درباره درآمدهای اختصاصی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هم صحبت می کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ایلام، تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 مهر 1395، کدخبر: - ، www.aftabilam.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین