پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۷۱۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
در روز‌هایی که همگان منتظر تعیین تکلیف رئیس کل بیمه مرکزی هستند، بر طبق شنیده‌ها اخبار‌های خوشی از انتخاب و انتصاب گزینه ریاست کلی بیمه مرکزی به گوش نمیرسد.

شعار سال: بسیاری اعتقاد دارند و یادآوری میکنند وزیر اقتصادی محترم دولت انقلابی باید مستحضر باشد که پس از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و گلایه ایشان از دولتمردان و مدیران در دهه ۹۰ ، که حجت را بر دولت سیزدهم تمام نیز کرده است دیگر حداقل نباید هر انتصابی از میان مدیرانی اقتصادی که آزمونشان را قبلا پس داده اند، باشد که خود این تصمیم غلط نشان عدم تکمین در برابر فرمایشات معظم اله خواهد داشت.
 
از طرفی رئیس جمهوری محترم نیز در اظهاراتی که مبین همسویی ایشان با مقام معظم رهبری است ، از بکار گیری مدیران اقتصادی و حاکمیتی دولت قبل در سمت ها و پست های دولتی انتقاد نموده و دستور پرهیز از انتخاب این نفرات بعنوان مدیران دولت سیزدهم را صادر کرده اند.
 
با این همه، برخی وزرای محترم (بخوانید وزیر اقتصاد) بر خلاف حکم حکومتی مقام معظم رهبری و دستور صریح رئیس جمهور محترم اقدام به گماردن افرادی با کارنامه ناموفق در مشاغل کلیدی دولتی و اقتصادی حساس مینمایند که جای شگفتی دارد.
 
بر اساس برخی شنیده ها احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی قصد دارد از کسانی در سمت رئیس کل مستعفی بیمه مرکزی استفاده کند، که پیش از این و در دولت تدبیر و امید از مدیران ارشد بانک مرکزی بوده اند که واضح و مسلم است که آثار حضور و کارنامه آنان در نظام اقتصادی و تصمیم گیری آنان در ایجاد تورم های ارزی و شرایط تحریمی مشخص است و موجب نارضایتی عموم جامعه شده است و سبب ایجاد برخی از بحران های اقتصادی امروز است.
 
امیدواری بسیاری بر آن است که این اخبار درز پیدا کرده صحت نداشته باشد و وزیر اقتصاد با مشورت با نیروهای انقلابی و دلسوز گزینه دیگری منطبق بر اصول تبیین شده مقام معظم رهبری و دستورات رئیس جمهور محترم در این سمت و سایر مشاغل مرتبط منصوب نمایند.
 
به اعتقاد دلسوزان؛ بیمه مرکزی به سکانداری از داخل خود صنعت بیمه نیاز دارد تا از فردای انتصاب مشغول خدمت و منشا اثر و خیر و برکت شود نه اینکه فرد یا افرادی که هنوز با ساختمان بیمه مرکزی آشنا نیستند بیایند و ماه ها و حتی سالها باید بگذرد تا با آزمون و خطا امورات بیمه را بشناسند.
 
اندکی دلسوزی به حال بیمه و حال روز چشم انتظار آن نیاز است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرسون  ، تاریخ انتشار: 12  بهمن1400، کدخبر: 382667،www.purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین