پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۷۶۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
هرچند که مسئله به آقای رئیسی ارتباط چندانی نداشته و میراث دولت آقای روحانی است، اما با مقایسه هزینه یک افطاری ساده در سال ۱۴۰۰ با سال ۱۴۰۱، مشخص می‌شود که حدود ۶۰ درصد افزایش قیمت حادث شده است. قبول باشه ان شاالله.
شعار سال: یک افطار ساده برای هر نفر چقدر تمام می‌شود؟ یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در ماه مبارک رمضان، تهیه اقلام مورد نیاز برای سفره افطار و سحر است. اما گرانی‌های بازار تحت تاثیر افزایش تقاضا و تورم مهار نشده سال ۱۴۰۰، نگرانی‌های زیادی را برای روزه داران بوجود آورده است. این در حالی است که مسئولان (خصوصا ساداتی نژاد وزارت جهادکشاورزی) دم از آرامش بازار می‌زنند! اما قیمت برخی اقلام پرمصرف در مقایسه با سال قبل، آنقدر بالا رفته که بشکلی ملموس در سبد خانوار قدرت نمایی می‌کنند.
هزینه افطاری سال ۱۴۰۱، چنده آقای رئیسی؟
مقایسه سفره افطار سال ۱۴۰۰ با سال ۱۴۰۱، نشان دهنده افزایش هزینه‌ای در حدود ۶۰ درصد است. آیا رئیس جمهور در هفته اخیر از افزایش قیمت گوجه، سیب زمینی، گوشت و برنج اطلاع دارند؟ عملکرد وزارت جهادکشاورزی و وزیر محترم، مورد تائید رئیس جمهور می‌باشد؟

قبول باشد ان شاالله


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
0
0
اول ماه رمضان و آخر ماه رمضان هم قیمت ها رو محاسبه کنید حتما افزایش قیمت داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین