پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۹۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
بعد از حضور محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در کمیسیون اجتماعی مجلس، جبار کوچکی نژادنماینده رشت به شدت از عملکرد وی و این شرکت انتقاد کرد.
شعار سال: محمد شیخان که خود اصالتا گیلانی است در دولت نهم دهم به عنوان یکی از نزدیکان اسفندیار رحیم مشایی شناخته می‌شد که البته گفته می‌شود از وی فاصله گرفته است. وی در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس انتقادات فراوانی را نسبت به عملکرد دولت پیشین بیان داشت و از بدهی‌های فراوان دخانیات ایران گفت.

وی در این جلسه به تلاش‌های مشکوک در امور این شرکت از کاهش سطح کشت توتون و تنباکو تا حضور کمپانی‌های چند ملیتی آمریکایی، انگلیسی و ژاپنی در بازار ایران پرداخت.

ساعاتی بعد جبار کوچکی نژاد با انتقادات تند عملکرد شرکت دخانیات ایران را زیر سوال برد و شیخان را بازمانده جریان انحرافی معرفی کرد.

جبار کوچکی نژاد: بکارگیری ۶۰ نفر از منطقه خاص غرب گیلان در شرکت دخانیات

وی در گفتگو با یک سایت خبری اظهار کرد: فردی منتسب به جریان انحرافی که در یکی از شرکت‌های مهم کشوری مسوولیت دارد اخیرا با انگیزه انتخاباتی و سیاسی حدود ۶۰ نفر از منطقه‌ای خاص در غرب گیلان را در مجتمع دخانیات گیلان بکار گیری کرده است.

نماینده رشت و خمام با بیان اینکه، مدیرعامل این شرکت دولتی، حتی از تخصص لازم برای اداره این شرکت برخوردار نبوده و صرفا مدیر سیاسی بوده، گفت: این مدیرعامل خاطی که در دولت دهم از عرصه مدیریتی کنار گذاشته شده بود با لابی و با اهدافی خاص مجددا به روی کار آمده است.

وی با تاکید بر اینکه، در زمانی که بسیاری از جوانان جویای کار منتظر جذب بر اساس شاخص عدالت در این شرکت هستند، تصریح کرد: با توجه به جذب‌های قومی از یک منطقه‌ای خاص، سکوت معنادار استاندار گیلان مانع استیفای حق برابری در موضوع اشتغال برای دیگر جوانان و فارغ التحصیلان بیکار نخواهد بود.

کوچکی نژاد در خصوص تخلف شرکت مد نظر اشاره کرد و افزود: سخن من با استاندار گیلان و دستگاه‌های نظارتی است که چگونه نسبت به اقدامات تبعیض آمیز این مدیر وابسته به جریان انحرافی سکوت پیشه کرده اند و قرار است این روند تا کجا ادامه داشته باشد.

جبار کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه، همواره از حق جوانان گیلانی علی الخصوص رشت و خمام دفاع خواهم کرد، ادامه داد: هفته گذشته نماینده وزارت مربوطه با ورود به موضوع و بررسی آن اقدامات اخیرالذکر را تصدیق نمود و جمعی از نمایندگان مجلس در این خصوص بنا به ارایه طرح تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات کشور و نیز مجتمع استانی آن در گیلان را دارند.

به دنبال مصاحبه تند کوچکی نژاد از مدیرعامل دخانیات، محمد شیخان نیز بیکار ننشت و در توئیتی با عباراتی تند و به صورت کنایه وار و غیرمستقیم به کوچکی نژاد پاسخ داد.

وی نوشت: سیلی محکم امروز ما به مافیای #دخانیات در جمع نمایندگان انقلابی و حمایت قاطع رئیس کمیسیون اجتماعی ازمواضع ضد فساد به مذاق پادوی #مافیا خوش نیامده و با سابقه #نفاق ضمن دروغ پراکنی، #کوچکی خود را برای شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی اثبات که از چشم تیز بین نهاد‌های امنیتی دور نمی‌ماند

انتقاد تند نماینده رشت از شرکت دخانیات و پاسخ تند مدیرعامل گیلانی!

گفتنی است شیخان داماد، ولی الله عظمتی فرماندار اسبق رشت و رقیب جدی جبار کوچکی نژاد در انتخابات دو دوره گذشته است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۹۴۳۴، www.hekayatgilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین