پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اخیرا مدعی شده است که یکی از چالش‌های کشور مدیریت فضای مجازی کشور از سوی بیگانه است و استقلالی در این زمینه نداریم و دشمن هر وقت بخواهد می‌تواند کارت سوخت و بانکی ما را مختل کند و یا صدا و سیما را هک کند. باید خدمت ایشان عرض نمود که گویا از واقعیت شیوه هک شدن کارت سوخت بی اطلاع یا کم اطلاع هستند. اگر مجلس نیاز دارد در خصوص اهمال ایجاد شده، می‌توانیم روشنگری کنیم. در خصوص کارت بانکی، تا جایی که ما می‌دانیم کور بانکینگ‌های کشور، تولید داخل هستند، حال چطور دشمن می‌خواهد هک شان کند و ارتباط این مسئله با طرح صیانت چیست، خدا می‌داند؟ لطفا آگاهانه‌تر ارایه نظر کنیم.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در مراسم روز قدس در مصلی اهواز اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی یک رژیم ضدانسانی و بیگانه از انسانیت است. نطفه این رژیم غیرمشروع است.

وی افزود: این غده سرطانی دنبال تفرقه و نابودی تمدن اسلامی است و مبنای این رژیم ترویج فساد مالی و اخلاقی است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: امام خمینی (ره) حتی در رژیم طاغوت به شاه نصیحت می‌کرد که با این غده ارتباطی نداشته باشد چرا که صهیونیسم منشأ فساد علیه بشریت است.

آقاتهرانی افزود: راه مبارزه با این رژیم کودک‌کش مقاومت است و این مسیری است که امام خمینی (ره) بنا نهادند و باید این مسیر را با قوت ادامه داد و هر مسیر غیر مقاومت محکوم به شکست است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مسیر مبارزه باید تابع، ولی فقیه بود و اگر در جریان بیداری اسلامی رهبری مثل امام خمینی (ره) حضور داشت، انحراف ایجاد نمی‌شد و کودتاگران بر کشور مصر حاکم نمی‌شدند.

وی افزود: ولایت‌فقیه مایه وحدت و انسجام و پیشرفت کشور است و در سایه، ولی فقیه قدس آزاد شدنی است و مطمئن باشید دنیای پیش رو دنیای بدون صهیونیسم است.

آقاتهرانی با اشاره به برخی ناهنجاری‌های فرهنگی در کشور بیان داشت: در کمیسیون فرهنگی برای ازدواج آسان جوانان طرح‌های مناسبی تدوین شده است که در این زمینه دولت ورود و همکاری خوبی داشتند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: یکی از چالش‌های کشور مدیریت فضای مجازی کشور از سوی بیگانه است و استقلالی در این زمینه نداریم و دشمن هر وقت بخواهد می‌تواند کارت سوخت و بانکی ما را مختل کند و یا صدا و سیما را هک کند.

وی افزود: طرح مدیریت فضای مجازی برای حمایت از کاربر است و هیچ جای این طرح بحثی از فیلتر و محدودیت و مسدودی نیست. امید دشمن به بی بندوباری در فضای مجازی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۱۱۵۹، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین