پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۷۷۸۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
ساختار اتاق بازرگانی به گونه‌ای است که برای تشکیل هیئت نمایندگان، خودش انتخابات برگزار می‌کند به شکلی که مجری، ناظر و مرجع رسیدگی به شکایات در این حوزه و صادرکننده اعتبارنامه، خود اتاق بازرگانی است؛ چنین ساختاری در هر جای دنیا باشد، به فساد کشیده می‌شود.
شعار سال: منبع درآمد‌ها و نحوه هزینه کرد آن‌ها در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، از روز سی ام فروردین، از سوی نمایندگان مجلس مورد تحقیق و تفحص قرار گرفته است.

آقای مجید رضا حریری رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین، به سوالات زیر در خصوص ساختار و قوانین حاکم بر این نهاد اقتصادی که منجر به ایجاد ابهاماتی برای نمایندگان مجلس شده، پاسخ داده است:

آقای حریری: ۵۸ هزار نفر بنگاه فعال اقتصادی، عضو اتاق بازرگانی هستند که از این تعداد، هزار نفر در تشکل‌هایی مانند اتاق‌های مشترک، هیئت نمایندگان و ... فعالیت می‌کنند.

ساختار این مجموعه به گونه‌ای است که برای تشکیل هیئت نمایندگان، خودش انتخابات برگزار می‌کند به شکلی که مجری، ناظر و مرجع رسیدگی به شکایات در این حوزه و صادرکننده اعتبارنامه، خود اتاق بازرگانی است؛ چنین ساختاری در هر جای دنیا باشد، به فساد کشیده می‌شود.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۱۵۱۲، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین