پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۸۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
ضعف نظارت و نبود نظام بازخواست، مدیران دولتی را به سمت ابتذال در برنامه ریزی سوق داده است. رستم قاسمی، وزیر محترم مسکن و شهرسازی از سقف افزایش اجاره ۲۵ درصدی در تهران صحبت می‌کند؟‌ای کاش این حرف را در سیزده فروردین می‌زد تا ما بعنوان دروغ سیزده منعکس کنیم. ضمانت اجرایی این حرف چیست آقای وزیر؟ بر اساس کدام قانون می‌توانی برای مالک تعیین تکلیف کنی؟ پارسال که معاون محترم آن وزارتخانه صحبت‌هایی در همین وزن و نوع داشتند، به کجا رسیدند؟ چرا افکار عمومی و شرایط مستاجران را به ریشخند می‌گیرید؟ گام دوم انقلاب، مدیر توانمند می‌خواهد نه صرفا مدیر.
شعار سال: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: امسال نظارت براساس نرخ اجاره سال قبل است و در صورتی که مستاجری در آن خانه ساکن بود برای تمدید در تهران ۲۵ درصد باید اجاره افزایش یابد و مستاجر جدید هم ۲۵ درصد بیشتر از مستاجر قبلی پرداخت کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این افزایش در کلان‌شهر‌ها ۲۰ درصد و سایر شهر‌ها ۱۵ درصد نسبت به سال قبل است.

وی افزود: هم اکنون ۴۰ هزار میلیارد تومان ودیعه مسکن در سراسر کشور در نظر گرفته شده که طبق اعلام بانک مرکزی برای کلان شهر تهران ۶۰ میلیون برای سایر شهر‌ها ۴۵ و برای شهر‌های کوچک هم ۳۵ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ساله و نرخ سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.
تعداد بازدید : 13
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین