پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا در شورای عالی مسکن افزایش وام ودیعه مسکن و وام خرید مسکن بررسی می‌شود.
شعار سال: آقای رستم قاسمی گفت: برای وام ودیعه مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان در تهران پیشنهاد داده ایم که فردا در شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور بررسی می‌شود. همچنین افزایش وام خرید مسکن به ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان را هم پیشنهاد داده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ مالکی امسال حق ندارد بیش از ۲۵ درصد نسبت به پارسال نرخ اجاره را افزایش دهد.

پیش از این وام ودیعه مسکن ۶۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد در تهران پیشنهاد شده بود.

تعداد بازدید : 3

تکمیل کریدور شرق بندر چابهار به سرخس
آقای قاسمی گفت: حمل و نقل و موضوعات ترانزیت ایران در ارمنستان با توجه به شرایط جغرافیایی بسیار مهم است و در دیدار امروز با همتای ارمنستانی درباره افزایش حجم حمل و نقل و حمل ونقل ترکیبی از طریق بندر شهید رجایی با راه آهن در مسیر‌های دیگر بحث و تفاهم نامه‌هایی را منعقد کردیم.

به گفته وزیر راه وشهرسازی اولویت جدی ما تکمیل کریدور شرق بندر چابهار به سرخس است و در زمینه افزایش صدور خدمات فنی و مهندسی کشور هم با وزیر حمل و نقل کشور ارمنستان هم صحبت‌هایی شده و فردا بازدیدی را از آزادراه تهران - شمال خواهد داشت.

امروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با آقای گنل سانوسیان وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت جمهوری ارمنستان دیدار کرد. پیش از این هم دیدار‌هایی را در خصوص کاهش تعرفه‌های ترانزیتی و افزایش حجم ترانزیت داشتند و تفاهم نامه‌هایی را منعقد کرده بودند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۳۶۸۳۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین