پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۹۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه مدیر عامل بانک مسکن بازنشسته است و در خصوص ادامه کار او امروز با وزیر راه و شهرسازی جلسه خواهیم داشت گفت: مدارک جدیدی در خصوص بازنشستگی دارم.
شعار سال: محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیرعامل بانک مسکن بازنشسته است که این روز‌ها در این خصوص اظهارنظر‌هایی شده است گفت: مدارک جدیدی در اختیار بنده مبنی بر اینکه مدیر عامل کنونی بانک مسکن با ۳۵ سال سابقه قاعدتا بازنشسته است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر بازنشسته باشد قاعدتا باید از مدیر عاملی بانک مسکن کنار برود ادامه داد: قطعا این افراد که بازنشسته هستند طبق قانون باید کنار بروند. یعنی طبق قانون از ادامه کار در محل و محیط کار باید منع شوند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که با این حساب تا الان مدیر عامل بانک مسکن تخلف داشته است؟ ادامه داد: به هر حال امروز در جلسه‌ای که با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی خواهم داشت این مطلب را با او در میان خواهم گذاشت.

نقدعلی پیشتر با بیان اینکه اسناد و مدارکی در مورد زمان استخدام و بازنشستگی شایان مدیر عامل بانک مسکن پس از ۳۵ سال فعالیت اداری به دست بنده رسیده است خاطر نشان کرد: قبلا هم گفته ام و الان هم باز تکرار می‌کنم که منتظر ارائه پاسخ قانع کننده بانک مسکن، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت راه و شهرسازی هستم چرا که در غیر اینصورت این موضوع را از مراجع ذیربط و قضایی پیگیری خواهم کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیل بازار، تاریخ انتشار:۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۵۳۵۶۵، www.tahlilbazaar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
حاضر نیست کنار بره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین