پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
چندی قبل در فضای مجازی کلیپی در حال دست به دست شدن بود که در آن سرنشینان یک خودروی پرشیا در کوچه ای بن بست ذستگاهی را از شیشه خودرو بیرون آورده و به سمت های مختلف می چرخاندند. در فضای مجازی این طور القا شده بود که دستگاه در اختیار سرنشینان خودرو ، یک طلایاب است. اما واقعیت ماجرا این بود که دستگاه مورد اشاره یک طیف سنج رادیویی بوده که برای بررسی وضعیت آنتن دهی رادیو - تلویزیون و شبکه های تلفن همراه ، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 


 

شعار سال : چندی پیش کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ادعا شده بود برخی افراد با این دستگاه در کوچه و خیابان، به دنبال یافتن طلا در داخل ساختمان‌ها هستند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. 

تعداد بازدید : 88
 
همانگونه که مشاهده می شود، این دستگاه نوعی طیف سنج رادیویی بوده و برای سنجش وضعیت فرکانس و آنت دهی رادیو و تلویزیون یا آنتن دهی تلفن همراه در نقاط مختلف شهر بکار می رود و ارتباطی با طلایاب و طلاسنج و سرقت از منازل ندارد.

برای اطلاع شهروندان دارای حساسیت بالا به اموال خود هم می توانیم توصیه کنیم که برای اطمینان خاطر از عدم شناسایی طلا توسط دستگاه های طلایاب، می توان طلا را در بتری شیشه ای یا فویل آلومینیم قرار داد.

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
دستگاه فروشی کی داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
خیلی خوب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین