پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در حال تبادل است که نشان می‌دهد خودروی پیکانی احتمالا با سرعت زیاد و تخلف در حرکت، مورد تعقیب پلیس قرار گرفته و پلیس با ترمز زدن جلوی پیکان باعث انحراف آن شده و تصادفی رقم می‌خورد. در ویدئوی در حال تبادل، عنوان می‌شود که این حادثه در قم اتفاق افتاده است. اولا راست آزمایی موضوع را از پلیس درخواست نموده و ثانیا چنانچه این روایت‌ها صحت داشته باشد، آیا پلیس راهنمایی و رانندگی (نه پلیس انتظامی) مجاز به متوقف سازی خودرو به این شیوه می‌باشد؟
شعار سال: گفته می‌شود که خودرو پلیس راهنمایی قم، پس از سبقت از یک پیکان، ناگهان مقابل آن ترمز می‌زند و پیکان برای اینکه به خودروی پلیس برخورد نکند، مسیرش رو عوض نموده، تعادلش را از دست داده و با شدت با جدول وسط بلوار تصادف می‌کند. روایت می‌شود که راننده پیکان در اثر برخورد سرش به شیشه دچار جراحات زیادی شده است.
تعداد بازدید : 208

حال سوال این است که وقتی پلیس راهنمایی قصد توقف خودرویی را دارد، طبعا مساله جرم و جنایتی وجود نداشته و حداکثر تخلف رانندگی مطرح می‌باشد. اگر این فرض درست باشد، آیا در چنین شرایطی پلیس راهنمایی برای یک تخلف رانندگی باید با حرکات سینمایی، جان یک راننده را به خطر بیندازد؟!

منتظر راست آزمایی‌ها و توضیحات پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
3
0
درگیر بعضی از این ها نشدین ببینین پلیس واقعا حق داره
رزا
France
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
تو هم خود درگیری داری انگار
مدیر پایگاه

سلام 


با کی عزیز؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین