پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۱۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
وزیر اقتصاد در دیدار با فراکسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی مجلس گفت: ما به هیچ وجه موافق نبوده و نیستیم که معافیت‌های این مناطق کاهش پیدا کند، در حالی که همه دنیا به سمت جذاب‌تر کردن مناطق آزاد حرکت می‌کنند.
شعار سال: سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در دیدار با فراکسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی مجلس تاکید کرد به هیچ وجه موافق کاهش معافیت‌های مناطق آزاد نیستیم.

وی با بیان اینکه جذابیت‌ها و امتیازات مناطق آزاد را با مالیات بر ارزش افزوده از بین برده ایم افزود: تکلیف به دولت برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، سبب زائل شدن جذابیت‌ها و امتیازات این مناطق شده و شرایط را برای فعالان اقتصادی نامناسب کرده است.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: ما به هیچ وجه موافق نبوده و نیستیم که معافیت‌های این مناطق کاهش پیدا کند، در حالی که همه دنیا به سمت جذاب‌تر کردن مناطق آزاد حرکت می‌کنند.
 
خاندوزی گفت: دولت برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی مطابق قانون مکلف شده است.

وی خاطرنشان کرد: نظر کارشناسی ما این است که مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نباید مشمول مالیات بر ارزش افزوده باشند، چرا که اساسا مهم‌ترین امتیاز منطقه آزاد، معافیت مالیاتی این مناطق است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۶۰۰۰۴، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
بالغ بر 30 هزار شرکت صوری داریم در مناطق آزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
موافق نباشید همه می پرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین