پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به تغییر نام استادیوم تختی بندر انزلی به سیروس قایقران گفت: استان باید در این مورد تصمیم بگیرد و هر تصمیمی که گرفته شود ما مخالفت نمی‌کنیم.
شعار سال: سید حمید سجادی در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان بندر انزلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به وضعیت نهایی تغییر نام استادیوم تختی بندر انزلی به سیروس قایقران اظهار کرد: در استان و در شورای داخلی باید در این مورد تصمیم گرفته شود و نتیجه هر چه شد و هر تصمیمی که گرفته شود ما مخالفت نمی‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که «آیا نگاه منصفانه به تیم‌های فوتبال شهرستانی از جمله ملوان که نماد فوتبال شمال کشور است در مقایسه با تیم‌های پایتخت وجود دارد یا خیر؟»، گفت: نمی‌دانم این نگاه وجود دارد یا نه، ولی حتما در نشست‌ها، مجمع و در مکاتبات با فدراسیون فوتبال این مسئله را منعکس می‌کنیم تا نگاه یکسان وجود داشته باشد.

سجادی درباره پاسخ پیگیری فرماندار شهرستان بندر انزلی درخصوص مشکل محیط زیستی ورزشگاه و زمین فوتبال چراغ پشتان قول مساعد داد و تصریح کرد: پیگیر رفع موانع آن با مسئولین مربوطه در حدود اختیارات قانونی خواهم بود.

لزوم تکمیل پروژه خوابگاه ورزشکاران

همچنین در حاشیه این بازدید محمد پورخوش سعادت، فرماندار شهرستان بندر انزلی با درخواست پیگیری تکمیل پروژه‌های ورزشی این شهرستان خواستار تکمیل پروژه خوابگاه ورزشکاران شد و اظهار کرد: با توجه میزبانی بندر انزلی از ورزشکاران در مسابقات متعدد، تکمیل این پروژه می‌تواند ظرفیت خوبی برای انزلی در میزبانی از مسابقات و حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به متوقف ماندن پروژه ورزشی چراغ پشتان انزلی گفت: سال‌های قبل کلنگ احداث استادیوم ورزشی در آن منطقه زده شده، ولی به دلیل مشکلات محیط زیستی و بیان اینکه این محدوده در رقم‌های قبلی بستر تالاب در حریم و بستر واقع شده، متوقف مانده است.

فرماندار بندرانزلی همچنین بر اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره اشاره کرد و درخواست تعمیر و بازسازی سالن زنده یاد ربیعی برای فعالیت مجدد، تکمیل زمین تنیس، تجهیز استخر زنده یاد شیرازی و تخصیص اعتبار برای تقویت امکانات ورزشی این شهرستان را داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۷۲۳۵۱۰، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین