پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
پروژه سد مخزنی شفارود در غرب گیلان، منطقه پونل رضوانشهر، روی رودخانه شفارود و در فاصله دو و نیم کیلومتری شهرستان رضوانشهر برای تامین آب شرب و کشاورزی منطقه از سال ۹۲ در حال ساخت است. کارگران سد شفارود؛ با تاکید بر اینکه خواسته ما مشخص شدن وضعیت سد شفارود و پرداخت مطالبات ما کارگران است، در ادامه افزودند: ۶ تا ۸ ماه حقوق معوقه طلبکاریم، در عین وضعیت ساخت سد هم نامشخص است. مسئولان مرتبا قول پیگیری می‌دهند، اما هنوز خبری از پرداخت مطالبات کارگران نیست.

شعار سال: جمعی از کارگران سد شفارود واقع در شهرستان رضوانشهر استان گیلان به عملکرد کارفرما در وضعیت پرداخت مطالبات معوقه کارگران و نامشخص بودن وضعیت سد اعتراض کردند.

آن‌ها با تاکید بر اینکه خواسته ما مشخص شدن وضعیت سد شفارود و پرداخت مطالبات ما کارگران است، در ادامه افزودند: ۶ تا ۸ ماه حقوق معوقه طلبکاریم، در عین وضعیت ساخت سد هم نامشخص است. مسئولان مرتبا قول پیگیری می‌دهند، اما هنوز خبری از پرداخت مطالبات کارگران نیست.

درخواست کارگران سد شفارود برای رسیدگی به مطالبات خود
به گفته کارگران سد شفارود؛ سال گذشته دونفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس برای بازدید از سد به منطقه آمدند وضمن بازدید مقرر شد که این سد از رکود خارج شده و مطالبات کارگران پرداخت شود.

کارگران در ادامه گفتند: مسئولان به دنبال خلع ید پیمانکار فعلی هستند در عین حال پیمانکار مدعی است که تامین مالی نمی‌شود. با این حال پروژه‌ای که منابع مالی ندارد آیا تغییر پیمانکار مشکل را حل می‌کند؟

آن‌ها خطاب به وزیر نیرو گفتند: کارگران سد شفارود همچنان چشم انتظار کمک دولت برای پرداخت مطالباتشان هستند؛ کارگران امیدوارند وزیر نیرو صدای آن‌ها را بشنود.

درخواست کارگران سد شفارود برای رسیدگی به مطالبات خود
پروژه سد مخزنی شفارود در غرب گیلان، منطقه پونل رضوانشهر، روی رودخانه شفارود و در فاصله دو و نیم کیلومتری شهرستان رضوانشهر برای تامین آب شرب و کشاورزی منطقه از سال ۹۲ در حال ساخت است.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۳۱۰۸۱، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین