پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۴۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
دکتر داریوش سلمانیان رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، هدف اصلی این صندوق را دستیابی به یک میلیون بیمه شده درسال دانست واعلام کرد که ساختار و سیاست جدید برای رسیدن به این هدف مهم، تعریف شده است.

شعار سال: دکتر داریوش سلمانیان،رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، گفت: بیمه روستائیان و عشایر یک بیمه اختیاری است و هدف اصلی این صندوق، رفتن به سمت بیمه عمر و پس انداز است.

وی، خاطرنشان کرد که هر بیمه شده یک سوم از سهم بیمه نامه را پرداخت و دو سوم دیگر را هم دولت پرداخت می‌کند. که رفتن به سمت افزایش بیمه شده برای جامعه هدف، بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، درخصوص بیمه عمر و سرمایه گذاری هم گفت که بیمه‌های عمر در کشور به خوبی معرفی نشده اند، بنابراین افراد تمایل زیادی به خرید این نوع بیمه نامه‌ها ندارند.

سلمانیان، اظهار کرد: به این موضوع که افراد به سمت خرید بیمه نامه‌های عمر و پس انداز بروند تا در زمان از کار افتادگی، بازنشستگی یا فوت از مزایای آن بهره‌مند شوند، کمتر پرداخته شده است.

وی، تصریح کرد: هدف کلی تیم مدیریتی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر این است که جامعه هدف بیشتری را جذب این صندوق کند و با برنامه‌هایی که طراحی شده و همراهی مناسب، سیاست‌های تشویقی خوبی هم پیش بینی شده است.

رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، یکی از سیاست‌های تشویقی این صندوق را ایجاد فرصت‌های تشویقی در زمینه اشتغال افراد برای مهاجرت معکوس افراد به شهر‌ها و روستا‌های زیر ۲۰ هزار نفرجمعیت برشمرد.

سلمانیان، افزود: تعریف بیمه تکمیل درمان برای بیمه شده‌هایی که درحال دریافت مستمری هستند از دیگر مواردی بوده که درنظر گرفته شده است.

وی، افزود: در طرح‌های مطالعاتی، موارد تشویقی زیادی برای جذب افراد به صندوق طراحی شده که در آینده اعلام خواهند شد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت چابک آنلاین، تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۴۰۲،www.chabokonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین