پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
انگار بحث اصلاح، دلسوزی، تعهد به خدمت، توسعه و بالندگی مملکت، برای مدیران دولتی مهم نیست. کت و شلوار پوش‌های مدیریتی را با سرکار آمدن اشتباه گرفته و هیچ نظارتی و مطالبه‌ای هم وجود ندارد. دلار، چون حالت شکم روی کودکان بالا و پائین می‌رود و چرخه اقتصاد به امان خدا رها شده است. تا زمانی که انتصابات سامان دهی نشده و مطالبه وجود نداشته باشد، تا زمانی که مدیریت برنامه محور نگردیده و متعهد نباشد و تا زمانی که فساد ستیزی در حد تعارف باشد، با پدیده سالیانه زیبایی یلدا در کنار زشتی بی کفایتی اقتصادی، مواجه هستیم. به قول دکتر علی ربیعی در کتاب معروفش، زنده باد فساد.

شعار سال: شب یلدا یکی از سنت‌های قدیمی و کهن ایران زمین است که هر ساله با آخرین شب از فصل پاییز خانواده با کنار هم قرار گرفتن آن را جشن می‌گیرند.

مردم در شب یلدا معمولاً انواع آجیل و رایج‌تر از همه هندوانه را مهیا و دور هم صرف می‌کنند. بازار خرید شب یلدای ۱۴۰۱ همچنان داغ بوده و مردم در حال خرید برای اجرای این سنت به یاد ماندنی، در کنار خانواده خود هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۸ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۹۲۸۰۰۰۹۷۲، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین