پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۸۵۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی در حکمی سعید توکلی، از مجریان باسابقه رادیو و تلویزیون را به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت منصوب و معرفی کرد. مدیرعامل در حکم سعید توکلی، تاکید بر ماموریت های ششگانه داشته است.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی در حکمی سعید توکلی، از مجریان باسابقه رادیو و تلویزیون را به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت منصوب و معرفی کرد. سعید توکلی که دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات و از مجریان باسابقه رادیو، سیما و خبر تلویزیون است، تجربه ۲۲ سال کار رسانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

سعید توکلی مدیر روابط عمومی بیمه سرمد شد + ماموریت های مدیرعامل

رشنوادی در حکم مدیریت توکلی بر شش ماموریت ویژه تاکید کرده است. تدوین راهبرد روابط عمومی با تاکید بر کیفیت ارتباطات، کمک به توسعه فرهنگ بیمه با بهره‌گیری از ابزارهای ارتباطی موثر و کم‌هزینه، حمایت از شبکه فروش و حفظ وفاداری بیمه‌گذاران با ارائه ایده‌های نوآورانه، هوشمندانه و انجام نظرسنجی‌های معتبر، گسترش پیام‌های کلیدی با توجه به نوع مخاطبان، اولویت پیشگیری بر مقابله در مواجهه با امواج خبری زرد و نفود در گروه‌های هدف خاص با هدف پشتیبانی از فروش و خوشنامی شرکت، 6 خواسته کلیدی مدیرعامل بیمه سرمد از توکلی برای مدیریت حوزه روابط عمومی است.

لازم به توضیح است که پیش از توکلی، ادریس سالاری این مسئولیت را بر عهده داشت.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بیمه سرمد

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین