پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۹۱۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
با هزار روش و دور زدن وارد مجموعه خاص رسانه ای شده و تقاضای همکاری صورت گرفت . تقاضایی که در ابتدا بدلیل عقبه خاص عملکردی بیمه سرمد، مورد موافقت قرار نگرفت و تنها (با کمال صدها تاسف) با حمایت یکی از مدیران مجموعه رسانه ای، این ارتباط برقرار شد. شاید باورتان نشود که با گذشت ماه ها و با وجود ارسال نامه تذکر، شاهد تداوم رفتار زشت بیمه سرمد در برابر رسانه هستیم. خیلی سربسته بیان کردیم و تا ده روز آینده افشاگری می کنیم و مسئولیت کلیه امور و پیامدها، برعهده خود بیمه سرمد بوده و جای هیچگونه گلایه وجود نخواهد داشت . انتخاب با شما

شعارسال: عقبه فعالیتی و عملکردی بیمه سرمد با اما و اگر‌های فراوانی روبرو بوده و حاشیه‌های زیادی داشته است. عملکرد و سابقه‌ای که شرایط را برای ایجاد مقاومت برای همکاری با این بیمه فراهم کرده است. با روش‌های غیر مستقیم به رسانه ورود کرده و تقاضای همکاری صورت پذیرفت و با وجود عدم استقبال رسانه، بدلیل حمایت خاص یکی از مدیران مجموعه شعار سال، این ارتباط برقرار گردید.

آقای بهشتی‌نژاد مدیرعامل محترم بیمه سرمد، نیازی به پیام تبریک برای روز خبرنگار نیست،حرکات زشت مجموعه تان با رسانه ها را اصلاح کنید + در مرحله بعد شفاف با جامعه صحبت خواهیم کرد

ارتباطی که متاسفانه بدلیل حاشیه‌های مالی ایجاد نموده نه تنها مورد تائید مجموعه شعار سال نیست، بلکه بنوعی باعث سرشکستگی مجموعه وزین و معظمی، چون شعار سال، به حساب می‌آید. موارد در قالب یک نامه به مدیرعامل محترم منعکس شده و تقاضای حل موضوع گردید. اما شاهد تداوم به سخره گرفتن امور هستیم.

پیام اخیر بهشتی نژاد به مناسبت روز خبرنگار، بستری را ایجاد کرد که بشکل شفاف‌تر به روابط عمومی این مجموعه آخرین تذکر را بدهیم و پیش آمادگی برای اقدامات حرفه‌ای این پایگاه خبری داشته باشند و خدای ناکرده گلایه مندی برای آینده پیش نیاید. در پیام بهشتی نژاد به مناسبت روز خبرنگار امده است:

جان نباشد جز خبر در آزمون / هر که را افزون خبر جانش فزون

۱۷ مرداد مزین به نام و یاد قشر فرهیخته‌ای نامگذاری شده است که مشعل‌دار آگاهی‌بخشی، مسئولیت‌پذیری و شفافیت در جامعه هستند.

فرا رسیدن روز خبرنگار را به شما فرهیختگان ارجمند و به یکایک عزیزانی که با مسئولیت‌پذیری تمام در عرصه رسانه ایفای نقش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نیک آگاهید که انجام صحیح مأموریتی که امروزه در شرایط جنگ ترکیبی و جنگ شناختی که ملت عزیز ما با آن مواجه هستند مستلزم برخورداری از روحیه‌ای حقیقت‌طلب و نیز تلاش‌های متعهدانه و حرفه‌ای شما عزیزان است.

بی‌شک در صنعت بیمه که «اعتماد مردم» به عنوان سرمایه اساسی و ماندگار بشمار می‌آید نقش شما دو چندان می‌شود.

از این‌رو بیش از پیش قدردان زحمات شما خبرنگاران خدوم و خستگی ناپذیر بوده و به همه شما عزیزان خدا قوت می‌گوییم.

فقط یک سوال از اقای بهشتی نژاد می‌پرسیم، آیا واقعا به این چند خط مطالبی که به مناسبت روز خبرنگار بیان کردید معتقدید یا صرفا نوعی رفع تکلیف قلمداد کنیم؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین