پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۵۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
سخنگوی وزارت صمت در مورد برنامه عرضه خودرو در بازار گفت: ۲۰ درصد عرضه خودروسازان به دارندگان خودرو فرسوده و ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت اختصاص می‌یابد و ۳۰ درصد هم در بورس عرضه می‌شود. باید از ایشان پرسید که واقعا نمی‌دانند اجرای این طرح، یعنی ازدیاد جمعیت با پشتوانه ناکافی و بازی در زمین خودرو ساز برای گرانی خودرو از طریق بورس؟! اتخاذ چنین تصمیماتی سه دلیل بیشتر نمی‌تواند داشته باشد. یا با خائن طرف هستیم یا با نادان مواجه می‌باشیم و یا ما کم اطلاع بوده و ضعف تحلیل داریم.

شعار سال: امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در مورد برنامه عرضه خودرو در بازار گفت: ۲۰درصد عرضه خودروسازان به دارندگان خودروی فرسوده و ۵۰درصد به طرح جوانی جمعیت اختصاص می‌یابد و ۳۰درصد هم در بورس عرضه می‌شود.خودروسازان موظف هستند در عرضه خودرو‌های خود، طرح جوانی جمعیت و تخصیص خودرو‌های فرسوده را رعایت کنند و بقیه محصولات را به بورس عرضه کنند یعنی این شرط برای خودروسازان در نظر گرفته شده است و روی آن نیز نظارت می‌شود.

وی افزود: طبق قانون بودجه ۱۴۰۱ خودروسازان باید ۱۰ درصد از سهم قرعه‌کشی خودرو را به خودروی فرسوده اختصاص می‌دادند، اما ازآن‌جایی که طی ۶ ماه اول سال خودروسازان این کار را انجام ندادند بنابراین تصمیم بر این شد که تا پایان سال خودروسازان به‌جای ۱۰ درصد ۲۰ درصد از سهم قرعه‌کشی را به خودرو‌های فرسوده اختصاص دهند و اکنون نیز موظف هستند حتی در صورت عرضه در بورس این طرح را هم اجرا کنند.

سخنگوی وزارت صمت تشریح کرد: در زمان حاضر برنامه عرضه خودرو این‌گونه است که اگر خودروسازی قرار است یک‌هزار دستگاه خودرو عرضه کند‏, باید ابتدا ۲۰ درصد از آن را به دارندگان خودروی فرسوده و ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت اختصاص دهد؛ باقی‌مانده یک‌هزار دستگاه یعنی ۳۰ درصد هم در بورس عرضه می‌شود بنابراین عرضه خودرو در بورس اختلالی در عرضه خودرو به دارندگان خودروی فرسوده و مادران دارای دو فرزند ایجاد نمی‌کند.

تعداد بازدید : 5

آموزش مراحل خرید خودرو از بورس کالا

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۵ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۲۶۹۷۳، www.tasnimnews.com / سایر منابع .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
0
جالبه من فکر می کردم که با کد بورسی می شه خرید کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین