پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
مهدی محبوبی حسن کیاده مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در بازدید از روند اجرای پروژه‌های شهرک صنعتی سپیدرود بر تسریع در اجرای پروژه‌ها، توامان با دقت در حصول کیفیت حداکثری تاکید کرد. وی افزود: ما درخواست‌هایی جهت احداث واحد‌های کارگاهی داریم که در محدوده اراضی که به این منظور در نظر گرفته شده است، حداقل ۸۰ واحدکارگاهی می‌توانند مستقر شوند.

شعار سال: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در بازدید از روند اجرای پروژه‌های شهرک صنعتی سپیدرود بر تسریع در اجرای پروژه‌ها، توامان با دقت در حصول کیفیت حداکثری تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، ضمن بازدید از روند اجرای پروژه‌های شهرک صنعتی سپیدرود، در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفت و بر تسریع در اجرای آن‌ها تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای زیرساخت‌های شهرک‌ها از اهم رسالات شرکت شهرک‌های صنعتی بوده و با توجه به اینکه شهرک صنعتی سپیدرود قابلیت جذب سرمایه گذاران زیادی در حوزه تولید و اشتغال را دارد، لذا می‌بایستی اهتمام ویژه‌ای در به حداقل رساندن مدت زمان اجرای پروژه‌ها، توامان با دقت در حصول کیفیت حداکثری را داشته باشیم.

مهدی محبوبی حسن کیاده در بازدید از سایت کارگاهی گفت: ما درخواست‌هایی جهت احداث واحد‌های کارگاهی داریم که در محدوده اراضی که به این منظور در نظر گرفته شده است، حداقل ۸۰ واحدکارگاهی می‌توانند مستقر شوند.

وی ضمن بازدید از روند آسفالت برخی خیابانها، دستورات لازم جهت اجرای پروژ‌های هدایت آب‌های سطحی، اجرا و تکمیل خیابان‌های داخلی و آسفالت آن‌ها و نیز آماده‌سازی بستر و زیرسازی اراضی مربوط به توسعه شهرک را صادر کردند.

گفتنی است شهرک صنعتی سپیدرود با دارا بودن مزیت‌هایی چون، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی آسان به مسیر‌های تردد زمینی و هوایی و با بیش از ۴۰۰ قرارداد با صاحبان صنایع، اعم از واحد‌های فعال بهره بردار و در حال ساخت، از پتانسیل بالایی جهت سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال برخوردار می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۵۱۶۵۲، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین