پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۵۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه زنده شبکه اول از مزایای طرح مالیات بر ارزش افزوده می‌گوید. استدلال‌هایی آبکی که ای کاش فرصت مناظره با ایشان وجود می‌داشت و ایشان را به عمق آب بستن در استدلال و عواقب آن آشنا می‌کردیم. آقای نماینده عزیز؟ وقتی محدودیت سقف برداشت از حساب وجود دارد، طرف مجبور به افتتاح ۷۰۰ حساب می‌شود. برادر گرامی، حتی با تصویب طرح جدید شما هم یک نفر می‌تواند با کد دیگان ۷ هزار خودرو بخرد. آقای محترم، در کشور تورمی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌بندند. مسئول گرامی، چرا لقمه را دور سرت می‌چرخانی و سیستم یکپارچه مالیات بر مصرف را راه نمی‌اندازی؟ جواب بده که باید از تو و امثال تو جواب کشید. تا امثال شما‌ها را به پای میز نکشیم و پاسخ نطلبیم، گویا ارایه طرح‌های آبکی ادامه خواهد داشت. منتظر پاسخ هایت هستیم اخوی.

شعار سال: مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه زنده شبکه اول از مزایای طرح مالیات بر ارزش افزوده می‌گوید. استدلال‌هایی آبکی که ای کاش فرصت مناظره با ایشان وجود می‌داشت و ایشان را به عمق آب بستن در استدلال و عواقب آن آشنا می‌کردیم.

خرید ۷ هزار خودرو با حساب‌های دیگران توسط یک دلال خودرو!

آقای نماینده عزیز؟ وقتی محدودیت سقف برداشت از حساب وجود دارد، طرف مجبور به افتتاح ۷۰۰ حساب می‌شود. برادر گرامی، حتی با تصویب طرح جدید شما هم یک نفر می‌تواند با کد دیگان ۷ هزار خودرو بخرد. آقای محترم، در کشور تورمی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌بندند. مسئول گرامی، چرا لقمه را دور سرت می‌چرخانی و سیستم یکپارچه مالیات بر مصرف را راه نمی‌اندازی؟ جواب بده که باید از تو و امثال تو جواب کشید. تا امثال شما‌ها را به پای میز نکشیم و پاسخ نطلبیم، گویا ارایه طرح‌های آبکی ادامه خواهد داشت. منتظر پاسخ هایت هستیم اخوی.  

تعداد بازدید : 11

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیل بازار، تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۴۰۱، کدخبر:۱۹۹۵۴۵، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین