پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۸۶۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
افکاری یکی از اعضای خانواده شهروند کرمانی که یک‌شبه مولتی‌میلیاردر شده است، اظهار داشت: ساعت یک و سه دقیقه بامداد سوم بهمن‌ماه جاری ۴۰ هزار میلیارد تومان پول به حساب بانک آینده واریز شد. افکاری تاکید کرد: اما خانواده ما به‌عنوان یک خانواده انقلابی و مذهبی از زمانی که این پیامک را دریافت کرده‌ایم، خواب نداریم، زیرا با خود می‌گوییم شاید این پول برای بچه‌هایی باشد که در انتظار وام ازدواج‌شان هستند و یا اعتبار طرح‌هایی مانند فرزندآوری و یا مسکن مردم است و خواب به چشمان ما نیامده و نگرانیم تا این پول به هدف برسد.

شعار سال: شهروند کرمانی در حالی زیر گنبد طلای آقا سیدالشهدا (ع) در حال راز و نیاز با خداوند بود، چشمش به پیامک ۴۰ هزار میلیارد تومانی افتاد که از بانک آینده برایش ارسال شد.

وی بیان داشت: البته این مبلغ توسط رسانه‌ها رُند شده است و باید به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومانی که به حساب واریز شده، ۴ میلیارد تومان دیگر را هم اضافه کرد تا به رقم دقیق واریزی دست یابیم.

این شهروند کرمانی ادامه داد: به عبارت دیگر مبلغ واریزی ۴۰۰ تریلیون ریال به اضافه ۴۰ میلیارد ریال است.

افکاری درباره لحظه‌ای که عضو خانواده پیامک ۴۰ هزار میلیارد تومانی را دریافت کرد، ابراز داشت: وی در زیر گنبد طلای سیدالشهدا (ع) و در جوار ضریح امام حسین (ع) نشسته بود و وقتی پیامک را دریافت کرده است، متعجب می‌شود و تصور می‌کند، اشتباه کرده و چنین پیامکی وجود ندارد.

وی افزود: اما بعد از اینکه از حرم بیرون می‌آید، این پیامک را به چند زائر دیگر نشان می‌دهد، یکی از آن‌ها می‌گوید، ۴۰۰ میلیون تومان واریز شده و زائر دیگری هم رقم واریزی را ۴ میلیارد تومان عنوان می‌کند، اما زمانی به هتل می‌رسد و به اینترنت دسترسی پیدا می‌کند، متوجه می‌شود رقم صحیح ۴۰ هزار میلیارد تومان است.

این شهروند که از جوانان جهادی کرمان نیز هست با اشاره به اینکه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: ۴۴ سال قبل فردی به‌نام محمدرضا شاه بیش از این مبالغ را از کشور خارج کرد، او به فکر ایران نبود.

افکاری تاکید کرد: اما خانواده ما به‌عنوان یک خانواده انقلابی و مذهبی از زمانی که این پیامک را دریافت کرده‌ایم، خواب نداریم، زیرا با خود می‌گوییم شاید این پول برای بچه‌هایی باشد که در انتظار وام ازدواج‌شان هستند و یا اعتبار طرح‌هایی مانند فرزندآوری و یا مسکن مردم است و خواب به چشمان ما نیامده و نگرانیم تا این پول به هدف برسد.

وی درباره برگشت پول افزود: همه خانواده ما انتظار دارند این پول به منبع اصلی برگردد، اما تا این لحظه هیچ فرد یا حتی بانک پاسخگو نبوده است و این در حالی‌ست که خاوری با ۳ هزار میلیارد تومان فرار کرد و کشور ما را فروخت، اما ما با چهل‌ها هزار میلیارد تومان هم کشورمان را نمی‌فروشیم و پای آب و خاک‌مان هستیم و ما بچه‌های جهادی، انقلابی، مذهبی و شهدایی برای ساختن کشورمان ایستاده‌ایم.

این جوان کرمانی با تاکید بر اینکه حتی یک ریال از این پول برای مصارف شخصی خرج نمی‌شود، اظهار داشت: اگر این پول جزو مبالغ نامعلوم است که مشخص نیست برای کجاست، آن را برای استان کرمان بگذارند، زیرا شهر‌هایی داریم که آباد نیستند و زیرساخت درستی ندارند، این پول را جایی بگذارند که برای مردم خرج شود، زیرا پول خیلی زیادی است و خیلی کار‌ها می‌توان با آن انجام داد.

افکاری همچنین از تماسی سخن به‌میان آورد که طی آن به آن‌ها گفته شده این رقم فقط یک شماره است و پول نقد نیست و ادامه داد: با توجه به استرس زیادی که داشتیم، امتحان کردیم و توانستیم مبلغی پول را جابه‌جا کنیم و متوجه شدیم این رقم یک عدد الکی نیست و پول واقعی است.

وی در پایان سخنان خود با ابراز تعجب از عملکرد بانک آینده درباره این پول‌پاشی ۴۰ هزار میلیارد تومانی گفت: خانواده ما از این متعجب هستند که چرا بانک آینده پیگیر این پول نیست.

تعداد بازدید : 15

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۱۱۰۵۰۰۱۰۸۱، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
ای خدا من خیلی نیازمندم کاش به حساب من واریز می شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین