پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۶۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۴
محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ بیان داشت که براساس تصمیم کمیسیون تلفیق، موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.تلاش مجلس این است که در لایحه بودجه دولت طوری عمل کند که در زمینه عرضه خودرو رانت شکل نگیرد. بنابراین موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه حذف شد.

شعارسال: محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به بررسی مواد ارجاعی لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا گفت: در این زمینه کمیسیون تلفیق پیشتر پیشنهادی را مصوب کرده بود که پانزده درصد از منابع این موضوع به خودروسازان و مابقی به دولت باز می‌گشت.

عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال 1402 حذف شد

وی افزود: در ادامه و در صحن مجلس پیشنهاد دیگری مصوب شد که عنوان می‌کرد که اگر خودرو در بورس کالا عرضه شود باید براساس شرایطی باشد و نباید بیش از ۱.۲ دهم باشد که این مسئله ابهام برانگیز بود و به کمیسیون ارجاع شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: بنابراین طبق تصمیم کمیسیون تلفیق هم پیشنهاد اولیه در لایحه بودجه که مربوط به عرضه خودرو در بورس کالا و همچنین پیشنهاد ثانویه که در مربوط به تعیین شرایط برای این مسئله بود از لایحه حذف شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تلاش مجلس این است که در لایحه بودجه دولت طوری عمل کند که در زمینه عرضه خودرو رانت شکل نگیرد. بنابراین موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه حذف شد.

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نورنیوز، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1401، کدخبر: 134048، nournews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین