پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
رئیس‌جمهور در حکمی «داوود منظور» را با حفظ سمت (رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور) به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد. رئیس‌ی در حکم انتصاب منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه فعال‌سازی و برگزاری مستمر جلسات شورای اقتصاد را به وی واگذار کرد.

شعار سال: رئیس‌جمهور در حکمی «داوود منظور» را با حفظ سمت (رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور) به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.

 در متن حکم رئیس‌جمهور خطاب به «داوود منظور» رئیس سازمان برنامه و بودجه آمده است: با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر «سید مسعود میرکاظمی» و به استناد اصول یکصد و بیست و چهارم و یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب می‌شوید.

رئیس جمهور در این متن تصریح کرد: اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی کشور با تأکید بر واقعی کردن منابع در آمدی، مدیریت مصارف و رفع معضل کسری بودجه، تحول در نظام برنامه ریزی کشور به منظور تحقق پیشرفت توأم با عدالت، فعال سازی و برگزاری مستمر جلسات شورای اقتصاد باز تعریف نقش سازمان برنامه و بودجه در نسبت با استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و تعامل مستمر با ایشان به منظور تحقق برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های دولت مردمی و نیز استفاده از ظرفیت جوانان نخبه انقلابی از اهم انتظارات اینجانب می‌باشد.

آیت‌الله رئیسی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی»، «مردم داری پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در پیشبرد تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» مجدانه کوشا باشید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار:۲۷ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۸۰۹۴۲، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
0
0
آقای منظور
اگر میخواهی نسخه ات را نپیچند با اعصاب بازنشستگان کل کشور بازی نکن با حیثیت رئیس جمهور که میخواهد گره هایی که در زمان دولت های گذشته زده شده باز کند حداقل با حیثیت ایشون بازی نکن این صندلی همیشه دست تو نیست و قبلی ها هم همین بوده با حیثیت نظام و خون شهدا بازی نکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین