پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
رئیس شورای رشت با اشاره به وضعیت نگهداری و مرمت پیاده راه فرهنگی رشت گفت : ظاهرا شهردار وقت قرار دادی را با یک پیمانکار خاص به مبلغ هشتصد میلیون تومان منعقد و قرار بود پیمانکار موضوع نگهداری و مرمت پیاده راه را انجام دهد متاسفانه اقدام موثری در ابن باره انجام نشده است .

شعارسال:  محمد حسین واثق کارگرنیا در هشتادمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام و یکی از یادگاران رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که روز گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم شریف رشت با حضور گسترده خود برگ زرینی بر افتخارات شهر اولین‌ها سرزمین سردار میزان کوچک جنگلی رقم زدند.

پرداخت هشتصد میلیون تومان بابت نگهداری پیاده راه با ترک تشریفات به پیمانکار خاص شهرداری رشت؟

محمد حسین واثق کارگرنیا به شب‌های پُر فضلیت لیالی قدر اشاره کرد و گفت: ایام شهادت امام علی (ع) را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و ان شاا بهترین تقدیر‌ها برای تمامی مسلمین جهان بالاخص مردم شریف و ولایتمدار رشت رقم بخورد.

*ورود نمایندگان مجلس و استاندار گیلان برای تسریع در صدور حکم شهردار رشت توسط وزارت کشور

وی با اشاره به استیضاح و برکناری شهردار پیشین رشت افزود: در سیزدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اعضای شورای رشت با پایبندی به تعهدات خود نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کردند و با توجه به اینکه حکم شهرداران کلانشهر‌ها با حکم وزیر محترم کشور صادر می‌شود، متاسفانه تا کنون نسبت به صدور حکم شهردار رشت توسط وزارت کشور اقدام نشده، امیدواریم با ورود نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و استاندار گیلان هر چه سریعتر این موضوع تسریع تا شورا بتوانند نسبت به اجرایی کردن برنامه ریزی‌های انجام شده برای رشت بر اساس بودجه ۱۴۰۲ اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی بالاخص شهدای ارتش جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم و برای تمامی فرزندان غیور ایران در ارتش جمهوری اسلامی آرزوی سلامت و توفیق روز افزون از درگاه باریتعالی داریم.

پرداخت هشتصد میلیون تومان بابت نگهداری پیاده راه با ترک تشریفات به پیمانکار خاص شهرداری رشت؟

رئیس شورای رشت با اشاره به وضعیت نگهداری پیاده راه فرهنگی رشت افزود: این موارد نیز به بنده اعلام شده و ظاهرا شهردار وقت قرار دادی را با یک پیمانکار خاص به مبلغ هشتصد میلیون تومان و با ترک تشریفات منعقد کرده و قرار بود موضوع نگهداری و مرمت پیاده راه توسط این پیمانکار انجام شود که با بررسی وضعیت فعلی پیاده راه اقدام موثری در این باره توسط پیمانکار انجام نشده انتظار داریم حراست و بازرسی شهرداری رشت در این باره ورود کنند تا مشخص شود تا چه حد به تکالیف و تعهداتش عمل کرده است.

کارگرنیا به وضعیت املاک شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: دبیر خانه شورا در اسرع وقت لیست کلیه املاک متعلق به شهرداری رشت را از شهرداری دریافت کند و پس از آن درباره وضعیت املاک با نظر اعضای شورا تصمیم گیری شود.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شورای اسلامی شهر رشت، تاریخ انتشار: 26فروردین1402، کدخبر: 49906، shora.rasht.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین